Alternativ software til å synce iPhone

Diskuter alt omkring Apples iPhone

Alternativ software til å synce iPhone

Innleggav warius » fre 07.09.2007 23:59

Jeg har flittig brukt annen software til mine iPods gjennom tidene.
I Windows miljø har jeg kjørt både WinAmp og Red Chair Software's Anapod Explorer for å unngå iTunes.

Med all paranoiaen for å bricke iPhonen, finnes det alternative programmer man kan bruke for å synce (overføre) video og lyd til iPhonen, slik at man slipper å frykte iTunes og oppgraderinger? Nevn gjerne OSX, Windows og Linux software dersom dere vet om noe...

Brukerens avatar
medlem i 199 måneder
 

Innleggav trondrm » lør 08.09.2007 14:03

Ikke svar på spørsmålet ditt, men hvorfor vil du ikke bruke iTunes?

Jeg har som deg, brukt mye annet gjennom tidene. Som Linuxbruker blir man ofte vant til å finne alternative metoder å gjøre ting på, men jeg har enda tilgode å finne noe som gjør jobben bedre.

Brukerens avatar
medlem i 222 måneder
 

Innleggav warius » søn 09.09.2007 14:49

Hovedsaklig fordi jeg ikke er kjent med iTunes. Det viktigste vil være for meg å unngå å måtte installere updates på en modifisert iPhone, slik at jeg slipper å måtte fikse på den igjen. Men jeg skal ærlig innrømme at jeg har ikke brukt iTunes sammen med den så jeg vet ikke om dette er et problem eller ikke..?

Jeg har vanligvis brukt WinAmp til PC fordi jeg er litt anal på tagge/organisere mp3ene mine som har ført til at jeg ikke bruker media library til avspilling, bare klikker meg gjennom ett velorganisert filsystem med windows explorer. Dersom det er slik at iTunes ikke automatisk tvinger igjennom noen updates som tuller med telefonen så har jeg ikke noe imot å bruke det egentlig... Noen som kan utdype litt hvordan det funker.

Brukerens avatar
medlem i 199 måneder
 

Innleggav Henrik Lied » søn 09.09.2007 15:21


Brukerens avatar
medlem i 215 måneder
 


Returner til iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]