iphone åpnet idag...NOT

Diskuter alt omkring Apples iPhone

iphone åpnet idag...NOT

Innleggav pixelprofusion » lør 25.08.2007 22:03

etter å ha blitt truet av advokater kommer de altså ikke til å selge softwaren alikevel-
losers

http://blog.iphoneunlocking.com/
medlem i 200 måneder
 

Innleggav nicho » lør 25.08.2007 22:07

Jeg må innrømme at jeg begynner å lure på om dette er en stor hoax jeg. Samtidig ser jeg jo at situasjonwn dette selskapet beskriver kan være høyst reell.

Hadde det vær en hackergruppe som hadde lagt ut denne softwaren hadde ting vært andreledes vil jeg ro.

Erfaren
Brukerens avatar
medlem i 222 måneder
 

Innleggav Polymorph » lør 25.08.2007 22:11

The Intarweb: 0
Judge Dredd: 1

Kom ikke som noe sjokk.
Problemet er vel at de tar seg betalt for dette; at de tjener penger på en tjeneste som består av redigering av originalsoftwaren på telefonen.

Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Innleggav Gaijin » lør 25.08.2007 23:25

Vil bare få lov til å sitere meg selv fra en lignende tråd fra igår:
Den siden kommer til å ha stor pågang i morgen. Og den kommer nok til å bli stengt relativt fort også. Advokatene til Apple står nok klare utenfor døra hans allerede.


Hadde jeg litt rett?

Brukerens avatar
medlem i 208 måneder
 

Innleggav iBruker » lør 25.08.2007 23:34

Er du spåmann? o_O

Brukerens avatar
medlem i 209 måneder
 

Innleggav Gaijin » lør 25.08.2007 23:37

Har sett det før....

Brukerens avatar
medlem i 208 måneder
 

Innleggav eirikaav » lør 25.08.2007 23:37

Gaijin er spåmann. Nå er det offisielt, og han kommer selvfølgelig til å dele sine syner om fremtidige Apple-produkter med mac1.
medlem i 211 måneder
 

Innleggav Yogi » lør 25.08.2007 23:58

Begynner å bli irritert. Kanke noen iphonesimfree bare legge sin unlock ut til salgs med en gang....

Brukerens avatar
medlem i 226 måneder
 

Innleggav trondrm » søn 26.08.2007 0:07

Jeg skiftet fra SuperSim til TurboSim i dag. Jeg mener ihvertfall at TurboSim stiller juridisk på lik linje med en software-unlock. I motsetning til Supersim som krever at du knekker koder på operatørens kort for så å lage ditt eget.

Brukte SuperSim inntil i dag, men nå kan jeg jo putte et hvilket som helst simkort rett i telefonen (bare sandwiche det sammen med Tsim) og det virker. Slik sett venter jeg ikke så fælt på en software-unlock lenger - og kommer uansett ikke til å betale for en.

Brukerens avatar
medlem i 222 måneder
 

Innleggav Øysteinh » søn 26.08.2007 21:27

Gaijin skrev:Vil bare få lov til å sitere meg selv fra en lignende tråd fra igår:
Den siden kommer til å ha stor pågang i morgen. Og den kommer nok til å bli stengt relativt fort også. Advokatene til Apple står nok klare utenfor døra hans allerede.


Hadde jeg litt rett?


Thank you, Captain Obvious!

Jeg tror de fleste så den komme. Å basere et firma på en slik virksomhet blir å skyte seg selv i foten.
Om de ansvarlige absolutt vil ta seg betalt for nevnte program, vil sannsynligvis noen kloke hoder "hacke" dette programmet også.[/img]

Brukerens avatar
medlem i 219 måneder
 

Innleggav smacmac » søn 26.08.2007 21:34

Øysteinh: Unlocking av telefoner er det uniquephones baserer seg på. Og siden dehar holdt på med det siden 2002 kan de ikke synes at det er den værste bransjen å opperere i.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 247 måneder
 

Innleggav SN25P » man 27.08.2007 15:48

Hvis noen hadde tatt seg bryet med å lese ordentlig ville de sett at de skriver at de først vil vurdere sin juridiske situasjon før de gjør noe mer. Og dette leste jeg nettopp:

Due to overwhelming response and comments, we have decided to suspend additions to our email mailing list for the moment.

The past few hours have presented incredible changes which we are addressing.


Over the next few days, you can expect a clear response, and you will get what you are looking for too.



Also, would the OMM lawyer who phoned us, please call back today. We have a few questions now that we’re awake.
medlem i 199 måneder
 

Innleggav Yogi » man 27.08.2007 16:02

Bare en stor scam for å få folk til å signe opp emailen sin.

Brukerens avatar
medlem i 226 måneder
 

Innleggav SN25P » man 27.08.2007 16:10

Huh? Eneste de sier er at folk ikke kan signe seg opp lenger pga. for stor pågang.
medlem i 199 måneder
 

Innleggav termserv » man 27.08.2007 16:37

Jeg skjønner det godt, og dette har de skrevet i dag:

iPhone Unlocking skrev:The past few hours have presented incredible changes which we are addressing.

Over the next few days, you can expect a clear response, and you will get what you are looking for too.


De fleste ser jo etter en software unlock, kan de være det de mener? :-X

Brukerens avatar
medlem i 211 måneder
 

Neste

Returner til iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]