iPhone Unlocked

Diskuter alt omkring Apples iPhone

Innleggav DrBlake » tir 21.08.2007 21:32

Syfer skrev:En software-metode som krever at du må lodde jævelen først, nei takk :)


Slik jeg forstår det så håper de å finne en software unlock som ikke involverer hardware.. og det i løpet av kort tid (en uke, pluss, pluss)

Spennende!

Brukerens avatar
medlem i 223 måneder
 

Innleggav Syfer » tir 21.08.2007 21:42

Høres langt bedre ut, software hack vil være utmerket ettersom jeg definitivt ikke trenger å bytte abo bare for å få iphone.
medlem i 219 måneder
 

Innleggav Swag » tir 21.08.2007 22:42

Fett! Nå må jeg bare skaffe meg en av disse skjønnhetene, helst på fredag når jeg får lønn. :D

Hvis noen skal selge eller vet om en seriøs selger setter jeg pris på en PM. :)
medlem i 238 måneder
 

Innleggav fredarn » tir 21.08.2007 23:41

Jeg kjøpte fra selgeren 'sweetcaro333' og fikk min iPhone på under en uke. Hun svarte også raskt og bra på mail på spørsmål jeg hadde ang. shipping og iPhonen i seg selv..

Hu selger dem ferdig 'ulocket' for bruk av alle funksjoner bortsett fra tlf-delen..

Dog er det ikke det billigste du får, men jeg kan stå for at hun ikke lurer deg. :-)

Link til eBay auksjon.

– Moderert av smacmac
Jeg gjorde pekeren til auksjonen litt kortere så den ikke lenger ødelegger utseende på forumet. ;)
medlem i 217 måneder
 

Innleggav termserv » ons 22.08.2007 2:15

Åh, jeg er så glad jeg skal til USA i høst for å besøke slektninger! :D

Brukerens avatar
medlem i 211 måneder
 

Innleggav burns » ons 22.08.2007 3:13

jeg har akkurat flyttet til california, kanskje jeg skulle ta på meg å sende noen telefoner til norge? hva betaler folk for en iphone?

Brukerens avatar
medlem i 212 måneder
 

Innleggav andyman » ons 22.08.2007 6:33

burns: Vi betaler ikke mye ekstra for at du skal tjene lette penger. Da får du heller prøve lykken på eBay. (Det er ikke meningen å hakke på deg nå, da du ikke har gjort noe galt. Vil bare ikke at du trør i samme terreng som andre, og tilbyr deg å utføre tjenester hvor du har stor profitt. Men sålenge du gjør dette for alles beste, så er du en mann av gull.)

Men ja, la oss si du kjøper den modellen på 8GB til $599. Jeg betaler gjerne $650-$700 (3800kr-4100kr), da det er auksjoner på eBay som går under den prisen på "buy now" items.

Ta gjerne kontakt med meg på PM hvis du vil snakke mer med meg angående å kjøpe for meg. Diskuterer gjerne pris.

Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Innleggav burns » ons 22.08.2007 9:36

jeg hadde heller ingen intensjoner om å tjene mye penger, var bare intr i å vite hva folk tar seg betalt for å kjøpe og sende iphoner til norge (jeg har ikke fulgt nøye med på iphone-hysteriet i norge).. men hvis det er enkelt og ikke blir noe minus for meg så kunne jeg sikkert tenkt meg å hjelpe hyggelige folk..

Brukerens avatar
medlem i 212 måneder
 

Innleggav fredarn » ons 22.08.2007 12:04

Jeg kjøpte min ferdig hacket for 800 $, det er i dyreste laget, men om du selger dem for 700 $ inkl. frakt er det en god pris.. Koster vel rundt 80 $ i frakt med UPS (leveranse på 3-4 dager)... Så da om du selger for 700 $ år du rundt 120 $ for arbeidet, noe jeg vil si er en rettferdig deal.
medlem i 217 måneder
 

Innleggav Maxell » ons 22.08.2007 12:48

Jeg kan også skaffe dere iPhoner fra USA. Du betaler frakt, jeg vil ha et påslag på $ 100 for jobben.

Brukerens avatar
medlem i 200 måneder
 

Innleggav zand » ons 22.08.2007 13:14

fredarn skrev:Jeg kjøpte min ferdig hacket for 800 $, det er i dyreste laget, men om du selger dem for 700 $ inkl. frakt er det en god pris.. Koster vel rundt 80 $ i frakt med UPS (leveranse på 3-4 dager)... Så da om du selger for 700 $ år du rundt 120 $ for arbeidet, noe jeg vil si er en rettferdig deal.


En iPhone (8GB, regner med det er det det refereres til i denne tråden) koster da vitterlig $599 + tax. Noe som betyr at telefonen koster rundt $650 inkl tax. Med frakt er man da oppe i en pris på $730 noe som betyr at man taper $30 pr iPhone man selger. Det er vel ikke noe å hoppe i taket for? ;)

Brukerens avatar
medlem i 248 måneder
 

Innleggav fredarn » ons 22.08.2007 13:15

Har laget en egen tråd hvor mac1-ere kan selge iPhones: http://mac1.no/forum/viewtopic.php?p=508334 (død/moderert lenke)

Dere som bor i USA og ønsker å gjøre noe slikt får slenge inn et innlegg der, så oppdaterer jeg konstant det første innlegget med en liste over tilbyderne og prisen de skal ha.

Så oppgi hva dere selger for!!

---

Nå er unlocking tilgjengelig: http://mac1.no/node/5380

Moderert av Martin
Vennligst ikke dobbeltpost.
medlem i 217 måneder
 

Innleggav termserv » lør 25.08.2007 21:03

Snart et døgn gammel artikkel da :P

Brukerens avatar
medlem i 211 måneder
 

Innleggav Conker » lør 25.08.2007 21:35

Kan kanskje kjøpe til noen her i Connecticut, er (midlertidig) ikke tax på det meste her, så sparer 6% eller noe

Brukerens avatar
medlem i 231 måneder
 

Innleggav Maxell » lør 25.08.2007 21:41

Det er vel strengt tatt ikke sales tax i USA annet enn i fire delstater, blant annet Florida. Du "sparer" ingenting - i statene uten sales tax koster den $499. I stater med sales tax koster den 7 % mer. Jeg kjøpte den nettopp fra Miami, og den kostet meg $533.

Brukerens avatar
medlem i 200 måneder
 

ForrigeNeste

Returner til iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]