Problemer med SSH/Aktivering av iphone

Diskuter alt omkring Apples iPhone

Problemer med SSH/Aktivering av iphone

Innleggav atufte » man 20.08.2007 17:27

Hei

Har prøvd og få innstallert SSH på min iPhone i flere dager, uten særlig hell, nå etter masse loking i terminal etc, etc, funker ikke hverken DVD Jon metoden, iPhone Activator eller iActivator, jeg sitter faktisk her med en brevvekt til 4000 kroner, og det var dette jeg var redd for skulle skje da det er ALT for mange forskjellige metoder og gjøre ting med iPhone og alt blir til slutt ett totalt kaos om man ikke får til dette med en gang...

Hva gjør jeg nå...?????

All hjelp mottas med stor takknemlighet!!!
medlem i 232 måneder
 

Innleggav livvievold » man 20.08.2007 17:33

Hvilken maskin har du? Jeg har en lignende tråd liggende, og det ligger en til her om dette. Om maskinen ikke er intel, fungerer ikke iFuntastic. Du må bruke iFuntastic fordi iActivator antakeligvis er "utdatert". Som magnerlu90 svarte i min tråd

iActivator kan være litt utdatert på jailbreak med nyeste firmware. derfor kan iActivator "tro" at den har klart å jailbreake iphone selv om den ikke har klart det.
medlem i 234 måneder
 

Innleggav atufte » man 20.08.2007 21:12

Fikk den opp og gå igjen ved en restore....men SSH får jeg fortsatt ikke overført, SYKT irriterende, noen tips??? Har prøvd de fleste metodene men må gjøre noe feil, jeg vet ikke hva..?
medlem i 232 måneder
 

Innleggav Ramani » man 20.08.2007 21:13

Har du intel? Jeg har PB (altså ikke intel) og får det derfor ikke til.

Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 

Innleggav atufte » man 20.08.2007 21:21

Yes, har både en Macbook og en Mac Pro, begge selvfølgelig Intel, men dette ser ikke ut til og hjelpe i mitt tilfelle... :-(

Er det forresten noe som vil gå sammen med meg og fikse litt ting, i forhold til og få våre snart ankommene Turbo Sim kort til og virke, ++ regner med at det ikke er bare jeg som loker litt med dette...? Jeg er i Oslo omeråde...
medlem i 232 måneder
 

Innleggav atufte » tir 21.08.2007 2:08

Nå har jeg bokstavelig talt møtt veggen når det gjelder installering av SSH og installer på min iPhone, har virkelig prøvd alle guider jeg har klart og finne men får feilmeldinger på slutten av installeringene hver eneste gang, er det noen her som kan hjelpe meg med dette??, må få gjort dette før mitt Turbo Sim ankommer....

All hjelp tas i mot med åpene armer... :-) o_O
medlem i 232 måneder
 


Returner til iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]