iPhone er mobilenes Paris Hilton

Diskuter alt omkring Apples iPhone

Innleggav Winston Smith » søn 19.08.2007 10:56

jeg har ingenting i mot kritikk av iphone, med all omtalen den får er det nærmest på sin plass. men dette er jo slett journalistikk til de grader.

å i det hele tatt analysere en telefon ment for det amerikanske markedet med norske standarder er merkelig.

"- Begge er vakre produkter hypet opp av media. Men hvor er substansen, spør Strand"
Dette tolker jeg som at begge har utseende, men lite å komme med, lite "under panseret".

Men med dette mener jeg Strand faktisk innrømmer at iPhone er noe de andre aktørene IKKE har, men vil oppnå... "Konkurrentene vil sammenligne seg med Apple, og i løpet av kort tid kan Iphone være frakjørt teknologisk."
medlem i 225 måneder
 

Sprengstoff fra en teleanalytiker etter iPhone-rapport

Innleggav senikk » man 20.08.2007 21:29

Jeg ble litt provosert av rapporten hans så jeg sendte en e-post til han og fikk et noe uventet svar.

Min track record i reation til dette er de sidste 14 være bull eye… jeg har ALDRIG taget fejl i mine forudsigelser.. ALDRIG.. ALDRIG ..ALDRIG…


En teleanalytiker som ALDRI tar feil...

Les mer her -> http://senikk.com/blog/view/500
medlem i 236 måneder
 

Innleggav fredarn » man 20.08.2007 22:02

Hva? Hæ?

Han kan da ikke ha svart det du så pent siterer ovenfor?

'Min track record i reation til dette er de sidste 14 være bull eye… jeg har ALDRIG taget fejl i mine forudsigelser.. ALDRIG.. ALDRIG ..ALDRIG… '

Isåfall kan han umulig være riktig klok o_O

Edit: God artikkel på bloggen din forresten...
medlem i 217 måneder
 

Forrige

Returner til iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]