Spørsmål om installering av ssh etc av iPhone

Diskuter alt omkring Apples iPhone

Innleggav Yogi » tor 23.08.2007 15:31

Sikker på at du har den i jailbreak?

Du trenger ikke være i jailbreak for å bruke ssh, scp and all that jazz, og jeg er ganske sikker på at jailbreak gjør itunes sint...

Brukerens avatar
medlem i 226 måneder
 

Innleggav cashgrow » tor 23.08.2007 15:32

prøvde å synkronisere når den var i "jailbreak" og det eneste problemet var at den sa at det kun var 300 mb ledig av en eller annen grunn

Brukerens avatar
medlem i 202 måneder
 

Innleggav trondrm » tor 23.08.2007 15:36

Yogi skrev:Sikker på at du har den i jailbreak?

Du trenger ikke være i jailbreak for å bruke ssh, scp and all that jazz, og jeg er ganske sikker på at jailbreak gjør itunes sint...


100% sikker! Den er i Jailbreak. Kobler jeg den til å starter iActivator, har jeg kun alternativet "Return to jail". Jeg kan skrive filer og kataloger i filsystemet med enten ssh/scp eller iphuc.

Brukerens avatar
medlem i 222 måneder
 

Innleggav cashgrow » tor 23.08.2007 15:39

må man ikke være i "jailbreak" for å få tilgang til alle system filene bortsett fra usr mappe eller noe i den gata. er ikke det hele poenget??

Brukerens avatar
medlem i 202 måneder
 

Innleggav trondrm » tor 23.08.2007 15:45

Man kan ikke skrive eller endre filer når den ikke er "jailbroken" såvidt jeg vet.

Jeg har ihvertfall kjørt jailbreak på min, gjorde det sist når jeg reaktiverte for supersim. Jeg har aldri kjørt "return to jail" etterpå.

Nå koblet jeg til telefonen og kjørte "return to jail" Fikk beskjed om at det gikk fint. Deretter kjørte jeg jailbreak igjen, koblet til itunes og synket i veg.

Dette går så det griner her det.

Brukerens avatar
medlem i 222 måneder
 

Innleggav cashgrow » tor 23.08.2007 15:48

her og, pleier ikke være problemer, men merket at iActivator sliter med 1.01, men ifuntastic fixer biffen.

Brukerens avatar
medlem i 202 måneder
 

Innleggav livvievold » tor 23.08.2007 15:53

Hmm,fiffig. Da maa jeg bare spore opp en bekjent med intel :-p jobben med aa frelse omgangskretsen har gaatt rimelig daarlig saa langt men..
medlem i 234 måneder
 

Forrige

Returner til iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]