Installer.app anbefales! (iPhone app)

Diskuter alt omkring Apples iPhone

Installer.app anbefales! (iPhone app)

Innleggav magnerlu90 » tir 14.08.2007 21:23

Jeg installerte Installer.app på min iPhone for noen dager siden. Programmet kan eneklt installere, avinstallere, oppdatere og vise info om programmer. Alt sammen ved bruk av kun iPhone.

I går installerte jeg alle programmene som var tilgjenglig (ca. 10 stk.) og i dag var listen full igjen!. Det lå ca. 10 nye programmer som var klare for installasjon.

http://iphone.nullriver.com/beta.html

Brukerens avatar
medlem i 212 måneder
 

Innleggav iBendik » tir 14.08.2007 21:44

Høres flott ut! Skal definitivt installere det når jeg får Iphonen (forhåpentligvis på fredag).


Mvh Bendik

Brukerens avatar
medlem i 199 måneder
 

Innleggav trondrm » tir 14.08.2007 22:01

Hva skjer når du installerer flere programmer enn det er plass til på Springboard? Scroll?

Brukerens avatar
medlem i 221 måneder
 

Innleggav magnerlu90 » tir 14.08.2007 22:04

Du kan installere Launcher.app via Installer.app. Launcher gir deg en ekstra meny med flere programmer.
Jeg har 17 tredjepartsprogrammer på iPhone. Alle fungerer helt utmerket og alle er installert via Installer.app.

Brukerens avatar
medlem i 212 måneder
 

Innleggav youdecide » tir 14.08.2007 22:42

Klarer man å få "installert" norsk tastatur på noen måte?

Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 

Innleggav magnerlu90 » tir 14.08.2007 22:44

Hvis du skriver programmet så kan man det.
Du eller noen andre.

Men det vil isåfall ikke være et program, heller en modifikasjon, men det ville vært mulig å installere en slik modifikasjon via Installer.app, ja.

Brukerens avatar
medlem i 212 måneder
 

Innleggav youdecide » tir 14.08.2007 22:57

Det hadde vært utrolig rått...da hadde den jo vært brukbar iforhold til kommunikasjon over epost og sms med venner, kolleger og bekjente.

Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 

Innleggav magnerlu90 » tir 14.08.2007 23:06

Den er da fortsatt brukbar med SMS og e-post.
I morgen forventer jeg at jeg kan bruke min med NetCom og da skal jeg bruke den til å sende SMS og slikt.
Jeg bare unngår Æ, Ø og Å og hvis jeg er nødt til å bruke de bokstavene bruker jeg AE, OE eller AA istedet.

Brukerens avatar
medlem i 212 måneder
 

Innleggav youdecide » tir 14.08.2007 23:22

Skjønner. Er bare kjedelig å ikke kunne svare kunder uten det norske tegnsettet.

Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 


Returner til iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere



cron