AT&T binding? Norsk meny?

Diskuter alt omkring Apples iPhone

AT&T binding? Norsk meny?

Innleggav meisemramani » søn 15.07.2007 16:40

Hei! Jeg har noen planer om å kjøpe meg en IPhone fra ebay, men lurer på noen ting:

1. Hvis jeg kjøper en IPhone fra USA, vil det da følge med noen binding?(Jeg vet at jeg kan Unlocke IPhonen, men lurer på om det kommer noe binding til AT&T i MITT navn?)

2. Er det norske menyer/ordliste?

3. Er DVD Jon og vennene hans på vei til å gjøre det mulig å bruke IPhonen som en mobil her i nord?

Jeg setter pris på svar =)


Meisem
medlem i 209 måneder
 

Innleggav NikolaiFjagesund » søn 15.07.2007 17:12

1. AT&T vil ikke fungere i det hele tatt i Norge. Du kan ikke bruke telefonen med den operatøren. Så enkelt er det.
2. Det er finnes ingen norske menyer ordlister siden den offisielt ikke er lansert i europa.
3. Det vites ikke, men det antydes at det snart kommer.
:-D

Brukerens avatar
medlem i 214 måneder
 

Innleggav MadHatter » søn 15.07.2007 17:15


Brukerens avatar
medlem i 206 måneder
 

Innleggav meisemramani » søn 15.07.2007 17:16

Takk for hjelpen, da tror jeg at jeg venter en liten stund før jeg går løs på denne lekkerbisken ;)
medlem i 209 måneder
 

Innleggav Gaijin » søn 15.07.2007 17:21

God ide. For øyeblikket er iPhone verdens dyreste iPod.

Brukerens avatar
medlem i 208 måneder
 

Innleggav macmons » fre 27.07.2007 19:32

NicolaiFjagesund Skrev:
1. AT&T vil ikke fungere i det hele tatt i Norge. Du kan ikke bruke telefonen med den operatøren. Så enkelt er det.

...og hvorfor ikke?? AT&T har da Roaming avtale med både Telenor og Netcom.......
medlem i 204 måneder
 

Innleggav fotojon » fre 27.07.2007 20:07

Du kan FINT bruke AT&T i norge, men det ville blitt latterlig dyrt....

Brukerens avatar
medlem i 203 måneder
 

Innleggav ggt667 » lør 28.07.2007 10:38

No Mercy kommer vel snart til iPhone, det er en kombinasjon av en WLAN knekker og en softphone, No Mercy gjør det mulig å ringe gratis omtrent hvor man er, selvfølgelig kan det ta litt tid å finne noen passord... but if it’s free you can’t complain.

AT&T vil visstnok ikke åpne for ROAMing før europeisk release.

Norsk meny kan man vel lage selv?

Det er kommet en hack for å skru av autocorrection.

Brukerens avatar
medlem i 240 måneder
 

Innleggav espenhogbakk » lør 28.07.2007 10:57

Når det gjelder den norske ordboken virker det unaturlig at ikke Apple kommer til å oppdatere alle versjoner av iPhonene til å kunne ha alle språk. Det er støtte for dette i Mac OS X, iPhone er en lite versjon av dette. iPod har støtte for dette og det er vel naturlig at en nordman i USA skal kunne sende med norsk språk til norge eventuelt....
medlem i 223 måneder
 

Innleggav kajac » lør 28.07.2007 11:05

iPod selges verdenn over, og derfor har den støtte for alle språk. iPhone selges bare i USA, og derfor trengs ikke annet enn engelsk. Når den kommer andre steder, vil den naturlig vis få riktig språk i forhold til land.

Brukerens avatar
medlem i 210 måneder
 

Innleggav ggt667 » lør 28.07.2007 15:19

I poolen begynner det å komme flere språk,
håper det ikke var galt at jeg sa det.

Brukerens avatar
medlem i 240 måneder
 

Innleggav ggt667 » man 06.08.2007 11:16

fotojon skrev:Du kan FINT bruke AT&T i norge, men det ville blitt latterlig dyrt....
Haha, prøv å aktivere ROAMing på iPhone programmet :-p Da havner du rett og slett hos AT&T Fraud department og må forklare deg.

De har ikke til hensikt å aktivere ROAMing før den er slipt i Europa og Asia.

Brukerens avatar
medlem i 240 måneder
 

Innleggav Macini » man 06.08.2007 11:23

Det blir litt latterlig å ikke kunne bruke roaming for de amerikanske kundne som har iPhone og er på reise i verden og ikke skal kunne bruke telefonen utenfor USA.

Brukerens avatar
medlem i 216 måneder
 

Innleggav mingebretsen » man 06.08.2007 11:55

Har hørt at AT&T sperer kontoen din etter 2 mnd utenfor USA.

Brukerens avatar
medlem i 213 måneder
 

Innleggav NuSkool » man 06.08.2007 13:41

Selvfølgelig fungerer det fint å aktivere roaming på en iPhone AT&T konto, men da blir det som nevnt veldig dyrt (som en uheldig (dum?) bruker fikk erfare).

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 237 måneder
 

Neste

Returner til iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere