Leather sleeve for iPhone

Diskuter alt omkring Apples iPhone

Leather sleeve for iPhone

Innleggav djhalleu » søn 01.07.2007 12:25

Made to fall.

Bilde

Ka i all verden er dette for noe ? Så ufattelig latterlig. Har ikke apple klart å lage en skikkelig bakside på iphone. Tuller de eller ?

Trodde vi var ferdig med dette tidlig på nittitallet.

Jeg må le.

Brukerens avatar
medlem i 223 måneder
 

Innleggav Gaijin » søn 01.07.2007 12:47

Hva er det egentlig du mener? Jeg skjønner ikke hva du babler om jeg. Hva er det med denne linken din som er så latterlig eller 90 talls?

Brukerens avatar
medlem i 209 måneder
 

Og poenget ditt er????

Innleggav Eagle » søn 01.07.2007 13:08

Hæh.... :rolls eyes:

Brukerens avatar
medlem i 239 måneder
 

Innleggav Polymorph » søn 01.07.2007 13:18

Uansett hvor robusst den er, vil tredjeparts beskyttelsesvesker komme for salg uansett.

Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Innleggav Gaijin » søn 01.07.2007 13:20

Jeg tror kanskje han har misforstått den bluetooth earpiece'n og tror at det er telefonen sett i profil. http://a248.e.akamai.net/7/248/2041/128 ... etooth.jpg

Det er altså den pluggen som skal inn i øret og den avlange flate er ikke telefonen, men senderen fra øret til telefonen.

men kanskje jeg tar feil og det er noe annet han/hun mener?

Brukerens avatar
medlem i 209 måneder
 

Innleggav NikolaiFjagesund » søn 01.07.2007 13:34

Jeg tror han/hun mener at deler av baksiden er lys (øvre del). Kan forsåvidt være enig i at det ikke er veldig pent. Er den derimot blank som på iPod er det noe annet, men for meg ser det ut som den flaten er hvit/beige..

Brukerens avatar
medlem i 215 måneder
 

Innleggav iLocinho » søn 01.07.2007 13:42

Denne tråden har nærmest utartet seg til en tippekonkurranse hvor vi spår hva trådstarter egentlig mener. :rolls eyes:

Jeg tipper han/hun mener at slike vesker av lær er gammeldagse og ut. Uansett har vel ikke dette noe med Apple å gjøre. Det er, som tidligere påpekt, tredjepartsprodukter.

djhalleu, kan du komme med et fasitsvar på konkurransen snart?

Brukerens avatar
medlem i 231 måneder
 

Innleggav Gaijin » søn 01.07.2007 13:52

Vi venter i spenning.....

Brukerens avatar
medlem i 209 måneder
 

Innleggav Zzmukhan » søn 01.07.2007 13:54

Jeg støtter opp om iLocinhos forslag. :P

Brukerens avatar
medlem i 205 måneder
 

Innleggav djhalleu » søn 01.07.2007 14:11

Du verden. Så artig at det er blitt en konkurranse ut av dette.
Eg er glad for å kunne uttrykke min bekymring om at iPhonen kanskje ville være litt lett å miste i golvet, og at alle må kjøpe en dritstygg case til den. Eller at masse folk bare mister den ned. Akkurat som den feilen Apple har gjort med Ipod.

Kanskje eg tar feil. Nokon som veit om Iphonen er lett å miste ? Ryktene seier det.
Mr DJ Halleu

Brukerens avatar
medlem i 223 måneder
 

Innleggav tommyeggen » søn 01.07.2007 14:14

Ta det med ro!

Den tåler et par ganger i bakken skal jeg si deg.


Film
Artikkelen

Brukerens avatar
medlem i 213 måneder
 

Innleggav kolby » søn 01.07.2007 14:15

Det verste er jo at den nye iPod Shuffle er så lett å svelge.

Heldigvis er ikke de fleste folk så klønete at de ikke klarer å holde en mobil uten å miste den. (Selv om det hvert år er titusener av mobiler her i Norge som går på dynga etter at en har mistet den i bakken eller i do.)

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 250 måneder
 

Innleggav NikolaiFjagesund » søn 01.07.2007 14:25

Det verste er jo at den nye iPod Shuffle er så lett å svelge.

Det var det da..

Uansett skjønner jeg ikke hvorfor disse veskene er så utrolig stygge. Med unntak av de hvite sømmene kanskje. Uansett ble jeg veldig imponert av PC World testen. Det hadde jeg ikke trodd! :-D

Brukerens avatar
medlem i 215 måneder
 

Innleggav Gaijin » søn 01.07.2007 14:44

Slike vesker er ikke spesielt pene, men det knuses telefoner over en lav fot her i landet daglig. Omtrent hver gang toget kommer frem til Oslo om morra'n, så hører jeg et "dunk" etterfulgt av et "faen!" og når jeg ser etter hvor lyden kom ifra, så er det en som har mista telefonen sin ut av jakka og i gulvet.

Folk er rett og slett ikke like flinke til å ta seg av tingene sine.

Mange her på forumet også, som mister MacBook Pro i gulvet og ødelegger skjermen, eller søler brus/kaffe i tastaturet. Leste til og med om en nylig som klarte å få iMac'en sin til å dette i gulvet.

Jeg har aldri klart disse bedriftene selv, men jeg regner med at jeg er litt for forsiktig og kanskje har litt mer flaks enn en del andre.

Men det viser jo at noen kanskje kunne vært litt mer forsiktige med tingene sine.

Brukerens avatar
medlem i 209 måneder
 

Innleggav LOOM » søn 01.07.2007 14:48

Synes ingen vesker er særlig pent. Verken til mobiler eller iPods, men det er tydligvis bare meg..

OT:
Jeg sølte cola i det øvre halve tastaturet for 8 år siden. Eneste knappen på den delen av tastaturet jeg bruker aktivt er DEL-knappen. Så jeg måtte begynne å bruke DEL-tasten nederst til høyre. Brukte det i 7år før jeg bytta, og det var ikke fordi det sluttet å fungere.. Ellers kan jeg ikke si jeg har 'ødelagt' så veldig mye mer..

Brukerens avatar
medlem i 242 måneder
 

Neste

Returner til iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]