80GB iPhone?

Diskuter alt omkring Apples iPhone

Innleggav devo » tir 26.06.2007 23:51

MMS.. ser ikke helt vitsen med det. Fraværet av det skal ihvertfall ikke hindre meg i å kjøpe iPhone :)
Men når iPhone kommer til Norge så er det jo mulig MMS følger med ;)

Brukerens avatar
medlem i 209 måneder
 

Innleggav NyZeta » tir 26.06.2007 23:57

Får håpe det.

Det blir den eller en ny Sony Ericsson K850i
Den er egentlig det meste jeg trenger.

Brukerens avatar
medlem i 234 måneder
 

Innleggav devo » ons 27.06.2007 0:29

Yeah. Jeg har ennå T610 så jeg kan trygt si meg enig i "...den som venter på noe godt...". Enten så blir det iPhone, eller så blir det T650. Uansett er det klart for bytte ;)

Brukerens avatar
medlem i 209 måneder
 

Innleggav jervi » ons 27.06.2007 0:49

devo skrev:Det må vel lønne seg mer for AT&T at man bruker Skype eller iChat i vanlig mobilnett enn at man sender SMS.

Alle mobilabbonementene som selges med iPhone har "unlimited data", så det har ingen ting å si hvor mye du bruker GPRS/EDGE-biten...

Brukerens avatar
medlem i 249 måneder
 

Innleggav Daniel » ons 27.06.2007 1:26

Den kan ikke ta opp video. Det er jo helt idiotisk.
Når jeg (kanskje) betaler 4000-6000kr for en telefon, bør den kunne sende MMS, sette sanger som ringetoner, ha IM (instant me.), ha støtte for å lagre word/excel samt Flash støtte. Men for all del, den er jo en fantastisk stykke teknologi.

Men husk, jeg uttaler meg bare utifra det jeg har lest fra blant annet Walt Mossbergs Review og produktet er ikke lansert enda, så jeg tar ikke en "Telehuset 7 grunner til å ikke kjøpe iPhone" her ;)

(Sorry hvis dette ble litt off-topic, men vi snakker jo om iPhone).

Brukerens avatar
medlem i 224 måneder
 

Innleggav devo » ons 27.06.2007 15:50

jervi: i see. men prisene reflekterer vel at det går mer mot månedsbetaling slik vi betaler for bredbånd enn minuttbetaling. det er ihvertfall bra :)

Brukerens avatar
medlem i 209 måneder
 

Forrige

Returner til iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]