20min guided iPhone tour

Diskuter alt omkring Apples iPhone

20min guided iPhone tour

Innleggav DrBlake » lør 23.06.2007 12:38

Har dere sett den nye 20 min lange iPhone videoen? Sjekk Apples hjemmeside...

Fin video hvis du FREMDELES ikke har fått med deg hvordan den brukes.. :-)

Brukerens avatar
medlem i 223 måneder
 

Innleggav Aphelion » lør 23.06.2007 13:04

Jeg har ikke brydd meg noe om iPhone, men hadde litt dødtid på jobben nå, så da sjekka jeg den ut... Må si jeg nesten ble litt småfrelst ;) Ser kult ut det der, men fy for en pris!

Brukerens avatar
medlem i 241 måneder
 

Innleggav DrBlake » lør 23.06.2007 13:19

Jeg vet ikke helt jeg..om prisen er så ille. Min SonyEricsson P910i kosta vel rundt 8000-9000 kr da jeg fikk den.

Og som mac-bruker ønsker jeg all form for tilrettelagt synkronisering velkommen, siden det garantert kommer til å fungere bedre enn på telefonen jeg har i dag. For og ikke snakke om hvordan mail og internett funksjonen på min nåværende telefon IKKE finnes intuitive eller brukervennlige overhodet.

iPhone virker jo veldig rask. Det jeg er spent på er om telefonen er like rask når den har 300 i kontakt lista, 700 sms, en haug med bilder, musikk osv stappa inn i seg. Min P910i er treig som faen både på oppstart, åpning av SMS, bilder og whatnot.

Dessuten har jeg ikke kjøpt meg ny iPod siden 4.gen iPod og Nano så det må jo også tas i betrakting ;-) når man tenker på hva man betaler for. Også er jo gadget faktoren skyhøy! Det er jo 1000 kronasjer alene :-)

Brukerens avatar
medlem i 223 måneder
 

Innleggav ArneØ » lør 23.06.2007 13:30

Har støtte for word dokumenter og excel spreadsheets vært annonsert tidligere? Dette var hvertfall ett av ankepunktene rett etter macworld, at den ikke støttet word/excel og derfor ikke var like aktuell for foretningsfolk

Brukerens avatar
medlem i 211 måneder
 

Innleggav martin » lør 23.06.2007 13:50

Bare sånn av ren nysgjerrighet... Hvem bruker Word og Excell på mobilen sin?

iPhone ser fin ut den, og det vil jo snart vise seg hvor mange av funksjonene som vil fungere i Norge. Det er faktisk ganske avgjørende.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 249 måneder
 

Innleggav DrBlake » lør 23.06.2007 13:58

Tja, er det det? Hva vil mest sansynlig ikke fungere i Norge?

De fleste funksjonene er jo helt straighte funksjoner. Spørsmålet er vel kanskje hvor mye det kommer til å koste å bruke de..

Brukerens avatar
medlem i 223 måneder
 

Innleggav Froskus » lør 23.06.2007 14:11

ehm....er det sånn at folk kommer til å le dersom jeg sier at jeg faktisk har noen word/excel filer på min mobil?
Det er jo praktisk at den har støtte for slikt da!
medlem i 212 måneder
 

Innleggav Gjertsen » lør 23.06.2007 14:15

den er MÅHA! hevet over all tvil.

Er den halvparten så bra som den videoen gir inntrykk av så er den en vinner

Brukerens avatar
medlem i 221 måneder
 

Innleggav DrBlake » lør 23.06.2007 14:16

Nei da.. eller jo litt.. men jeg har det selv så kanksje ikke. Greia for meg var liksom og prøve det se om jeg kunne finne et bruksområdet for det, men nå har filene bare ligget der i 1, 5 år... Word filer går det faktisk ann å bruke/lese, men Excel og PDFer er telefonen min helt ubrukelig. For liten skjerm og for treg.

Det jeg derimot bruker en del er Notes, der jeg kan skrive opp små ting..

Det smudeste hadde vært om alle bare kunne gjøre sine tråløse nett åpne og vips! Wireless everywhere!

Brukerens avatar
medlem i 223 måneder
 

Innleggav eirikaav » lør 23.06.2007 14:17

Jeg ser på det som et pluss at du kan åpne word-dokumenter du får i en mail på iPhone. kanskje det står noe viktig der som du må vite nå og du ikke har anledning til å åpne word-dokumentet på pc-en. jo mer som går ann jo bedre er det.
medlem i 211 måneder
 

Innleggav saxin » lør 23.06.2007 18:02

Vil det være mulig å fjerne OSX? Bruke Ubuntu som OS på iPhone i stedet :)
medlem i 214 måneder
 

Innleggav olejvik » lør 23.06.2007 18:04

Mon tro hvordan det blir med banale funksjoner som egendefinerte ringetoner, grupper etc? Det blir også spennende å få se kalender-funksjonen.

Brukerens avatar
medlem i 211 måneder
 

Innleggav Aphelion » lør 23.06.2007 23:59

saxin skrev:Vil det være mulig å fjerne OSX? Bruke Ubuntu som OS på iPhone i stedet :)


Folk har virkelig noen fikse idéer... :rolls eyes:

Brukerens avatar
medlem i 241 måneder
 

Innleggav Daniel » søn 24.06.2007 0:03

Tviler på at Multi-Touch fungerer så bra om du fjerner OS X.
Men fin guide den filmen. Har veldig lyst på en.

Brukerens avatar
medlem i 224 måneder
 

Innleggav Jostifer » søn 24.06.2007 0:39

Jeg har hatt lyst på en siden de viste frem prototypen, og denne videoen bekrefta at jeg skal ha meg iPhone når den kommer.
Jeg synes den er rett og slett genial :-)

Jostein

Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 

Neste

Returner til iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron