De første Iphone videoene

Diskuter alt omkring Apples iPhone

Innleggav kajac » tir 05.06.2007 23:15

Det er et interface. Du skal ikke ta alt på utseende.
Men jeg gir opp. her er det fanboyismen som regjerer... o_O

Brukerens avatar
medlem i 210 måneder
 

Innleggav petterandreas » tir 05.06.2007 23:28

Per-Kristian skrev:Skal til USA, men reiser tilbake den 28. juni >:-o >:-o


Haha, morsom tilfeldighet :rolls eyes: :-D

Brukerens avatar
medlem i 207 måneder
 

Innleggav keiserjohn » tir 05.06.2007 23:29

De videoene ser rigget ut. Tviler på at iphone går over i video så kjapt. Det gikk jo raskere å starte video på den, en det gjør på min stasjonære.

Har den virkelig ikke støtte for mms? Ville jo tro den hadde det. Man kan jo uansett bare sende bilder som mail fra den.. :D

Kommer uansett ikke til å kjøpe meg noe iphone, den er for stor etter min smak, og for lite hardisk plass. 8 gb Holder ikke for meg desverrre. Skulle lansert den som 80 gb. Da hadde vi snakket.. :D

Brukerens avatar
medlem i 211 måneder
 

Innleggav Per-Kristian » tir 05.06.2007 23:29

Husk at dette er en amerikansk modell. Nesten ingen bruker MMS i USA. E-post er et mye bedre alternativ.

Brukerens avatar
medlem i 230 måneder
 

Innleggav keiserjohn » tir 05.06.2007 23:37

Bruker ingen mms i usa? Helt sikker på at jeg fikk mms av folk forrige gang jeg var der..

e-post med bilder funker vel ikke like bra til folk som har en "vanlig" tlf..

Brukerens avatar
medlem i 211 måneder
 

Innleggav cannon » tir 05.06.2007 23:45

kajac skrev:Det er et interface. Du skal ikke ta alt på utseende.

Hva vil engelsklæreren din si til at du oversetter interface med utseende?

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 216 måneder
 

Innleggav henriks » ons 06.06.2007 0:21

Den telefonen kommer til å bli dritt å bruke en lørdagskveld med nachos og chips. :)

Hvordan er text-input på iPhone?
medlem i 220 måneder
 

Innleggav iHaraldM » ons 06.06.2007 7:10

Ut ifra hva vi har sett, kommer det opp et virituelt tastatur når det trengs.

Brukerens avatar
medlem i 222 måneder
 

Innleggav lamoy » ons 06.06.2007 8:02

kajac skrev:Det er et interface. Du skal ikke ta alt på utseende.
Men jeg gir opp. her er det fanboyismen som regjerer... o_O

Pøh, jeg har argumentert hvorfor jeg mener fonen blir en hit. Nå kan du si meg hvorfor du mener den blir en flopp.

Brukerens avatar
medlem i 251 måneder
 

Innleggav kajac » ons 06.06.2007 10:59

iPhone kommer til å bli en suksess pga. GUI og multitouch alene. Ingen andre mobiler har denne komboen + den feteste musikkspilleren innebygd


Hvem hverdagsbruker bryr seg om hvilen mp3spiller telefonen har? hvem bryr seg om telefonen har multitouch?

Men som sagt, jeg bryr meg ikke. De fleste av Mac1s brukere ser tingene fra kun den ene siden.

Brukerens avatar
medlem i 210 måneder
 

Innleggav sortebill » ons 06.06.2007 11:42

Merkelig at du "som ikke bryr deg" bruker så mye energi på å gjøre nettop det. Kan du ikke bare akseptere at noen har et annet syn enn deg når det gjelder iPhone, istedenfor å spamme alle trådene som omhandler dette produktet med propaganda mot iPhone (noe du forsåvidt har gjort mot andre produkter også, f.eks. MacBook Pro osv.)

Kan du ikke bare akseptere at noen av oss har råd til disse produktene du ikke har råd til, istedenfor å være misunnelig å svartmale kan du heller være glad på andres vegne eller gjøre som du selv hevder at du gjør ikke bry deg. Jeg er rimelig sikker på at når du omsider har skrapt sammen penger og kjøpt deg en iPhone vil pipa di få en annen lyd.

Brukerens avatar
medlem i 219 måneder
 

Innleggav kajac » ons 06.06.2007 11:52

jeg er ikke misunnelig. Om jeg mener MBP er overpriset, har jeg lov å fortelle om det. Jeg er glad på vegne av alle som bruker mac.
Jeg svarte her fordi lamoy ville ha argumenter, og da fikk han noen.

Nå er ikke MBP overpriset lenger, da den har teknologier som Ledskjerm og noe av det råeste grafikkortet for laptoper.

Jeg kjøper iPhone hvis den får flere funksjoner, og blir nedpriset.

(og vær så snill, ikke argumenter at jeg fremdeles bryr meg når jeg skriver dette innlegget)
PS! Jeg valgte selv macbook fremfor MBP fordi den var mindre, hadde råd til begge :-)

Brukerens avatar
medlem i 210 måneder
 

Innleggav sortebill » ons 06.06.2007 12:00

Poenget mitt er at det holder at du sier det en gang, ikke hvert femte innlegg i hver eneste tråd!

Brukerens avatar
medlem i 219 måneder
 

Innleggav lamoy » ons 06.06.2007 14:18

kajac skrev:
iPhone kommer til å bli en suksess pga. GUI og multitouch alene. Ingen andre mobiler har denne komboen + den feteste musikkspilleren innebygd


Hvem hverdagsbruker bryr seg om hvilen mp3spiller telefonen har? hvem bryr seg om telefonen har multitouch?

Er dette dine argumenter? Kan du ikke heller komme med noen iPhone egenskaper som etter din mening gjør at folk ikke får noe lyst på den?

Jeg kan jo tenkte meg at kanskje 2-3 stykker av som har kjøpt en av de 100 millioner solgte iPods kan tenke seg å få en "iPod v2 m/Minority Report GUI" innebygd i telefonen sin.

Multitouch? Nei, hvem bryr seg vel om at grensesnittet nå bli helt flytende og at man kan bruke hele den stor skjermen til applikasjoner og at tekstinput kommer opp kun når man trenger det - og at denne telefonene er den første i historien hvor utviklere av nye programmer kan putte knappene hvor de vil?

Men som sagt, jeg bryr meg ikke.

Det er klart du ikke bryr deg, det ser vi jo.

De fleste av Mac1s brukere ser tingene fra kun den ene siden.

Argumentér på skikkelig vis i stedet for å komme med slikt vås.

Brukerens avatar
medlem i 251 måneder
 

Forrige

Returner til iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]