Thinksecret: iPhone Europa

Diskuter alt omkring Apples iPhone

Thinksecret: iPhone Europa

Innleggav proximity » ons 02.05.2007 23:07

http://www.thinksecret.com/news/0705iphoneeurope.html

Think Secret har "kilder" som hevder at Apple går for en operatør i hele europa. - Og det finnes ikke. Så hva skjer i Norge mon tro? Jeg liker ikke tanken på at apple allierer seg med en operatør i Norge.

URL fixed

- Prox
Sist endret av proximity den ons 02.05.2007 23:29, endret 1 gang

Brukerens avatar
medlem i 209 måneder
 

Innleggav EagleNest » ons 02.05.2007 23:24

linken funker ikke..

Eneste jeg håper er at mobilen kommer til Norge snart. Jeg trenger ny mobil og nekter å kjøpe en jeg egentlig ikke er fornøyd med bare fordi jeg trenger en. Så jeg venter til iphone eller en lignende som iphone dukker opp.

Jeg gidder ikke å ha bare mobil lengre, med en iphone kan jeg se film, høre på musikk, bla i album på en brukbar skjerm. Dette er mine krav til neste mobil, så jeg slepper å ha 3 forskjellige produkter når jeg kan ha alt i en mobil

Brukerens avatar
medlem i 209 måneder
 

Innleggav Cybbe » ons 02.05.2007 23:36

Tje EagleNest, det vil nok gå en liten stund - men ikke altfor lenge - før en mobil som kan gjøre det du vil eksisterer. Misforstått meg rett, det fins mobiler som gjør det, men likevel kun litt halvveis. Om iPhone skulle vise seg å være super til både film og musikk har den et par andre mangler innen 3G, innen kamera.

Dessuten legger ikke dagens minnesituasjon opp til de helt store multimediakrumspringene. iPhone vil få 8GB til musikk, film, bilder og diverse annet, det er hva man i dag får presset inn i en Nano (og jeg skulle gjerne hatt mer inn der - uten at film kommer inn i bildet).

Men fremtiden er på alle måter lys.

Brukerens avatar
medlem i 237 måneder
 


Returner til iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron