Pdf på iPhone?

Diskuter alt omkring Apples iPhone

Pdf på iPhone?

Innleggav axelszavapetterson » man 12.03.2007 1:08

Vil det bli mulig å legge inn pda - bøker og lese dem av?
Sist endret av axelszavapetterson den man 12.03.2007 1:41, endret 1 gang
medlem i 212 måneder
 

Innleggav arveT » man 12.03.2007 1:18

Du får ringe steve og spørre ;)

Det er vel få som vet enda da få faktisk har holdt og enda mindre brukt en iPhone, men det kommer vel ann på formatet... men det er vel trolig at iPhone kan lese PDF og lignende dokumenter
derimot hvis det trengs et spessielt tredje part programvare for å lese, er det lite sannsynlig, da apple selv skal lage eller lisensiere ut mulighten til å lage programmer til iPhonen. Alså ingen 3.parts programvarer (så vidt jeg har skjønnt)
medlem i 229 måneder
 

Innleggav axelszavapetterson » man 12.03.2007 1:26

Jeg vet jo at veldig få vet, så jeg ville bare høre litt bedre kvalifisert gjetning enn min egen:) Det er vel bare å håpe at det ligger noe som ligner preview inne på iPhone ettersom de sier at det skal være mac OSX på den..
medlem i 212 måneder
 

Innleggav Cybbe » man 12.03.2007 1:35

Ettersom ingen vet kan man jo kun si noe om hva det burde være mulighet for. En versjon av preview dukker nok opp. Det Apple også burde ha vett til å legge inn er støtte for .doc og andre lignende formater, for å bli tatt seriøst. Og støtten burde være innebygd, kjipt å punge ut i dyre dommer for en hitech-telefon bare for å måtte kjøpe ganske grunnleggende funksjonalitet som ekstraprogram.

Brukerens avatar
medlem i 237 måneder
 


Returner til iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron