Kjøpe iPhone i USA?

Diskuter alt omkring Apples iPhone

skal du ha deg iphone?

ja
119
84%
nei
22
16%
 
Antall stemmer : 141

Innleggav fredarn » man 12.02.2007 18:57

NyZeta skrev:Dollaren ligger på rundt 6.2kr nå da.. så det blir ikke fullt 8 store...
Med mindre man tenker på å importere den da..
Tar vel mer i betrakning vedkommende som hadde planer om å kjøpe den i usa og drasse den over grensen selv :)


ja, men Norge er verdens dyreste land.
Avgifter, moms +++ Selv om du ikke importerer...
medlem i 217 måneder
 

Kom til poenget

Innleggav fredda » søn 11.03.2007 19:05

kan man kjøpe IPhone i USA uten at den er låst eller at du er nødt til å skrive kontrakt.
drit i hva den vil koste penger ordner man senere :-) :-) :-)

Brukerens avatar
medlem i 205 måneder
 

Innleggav Lurium » lør 31.03.2007 0:09

Kan vel ikke være noe problem å få bort den sperra, man fixer jo det til de fleste andre telefoner ser jeg !!

500 $ = 3000 kr om dagen, det er ikke så gæli syns jeg, evt 3600 for den store.
medlem i 235 måneder
 

Innleggav ch_knapp » lør 31.03.2007 0:21

Sperrene som er på amerikanske subsidierte mobiler er noe mer heavy enn de vi har i norge. i USA har teleoperatørene egne ingeniører som spesieldesigner mobilene for deres nettverk og tjeneste - og da mener jeg på hardware-nivå.

De sperrene som er i Europa er simple software-sperrer.

På den annen side er vel en av betingelsene at Cingular (nå AT&T) ikke skulle få kunne gjøre dette med iPhone - men samtidig betyr vel det at Apple har tilpasset mobilen ganske bra til deres tjenester på egen hånd.

Brukerens avatar
medlem i 230 måneder
 

Innleggav hawk » lør 31.03.2007 16:39

Jaja, sperrer eller ikke sperrer, jeg får glede av iPhone i 3mndr og kan sikkert selge den for noen hundrelapper etterpå.

Men er det noen som har erfaring med å kjøpe produkter i USA? Er det best å campe utenfor en Applestore, eller bestille på nettet når den kommer? Regner med at det er et begrenset telefoner som er tilgjengelige 11. juni (hvis Cnet har rett, og det blir datoen for lansering).

Brukerens avatar
medlem i 214 måneder
 

Forrige

Returner til iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]