Hvordan er iPhones kamera?

Diskuter alt omkring Apples iPhone

Innleggav clark nova » tor 01.03.2007 17:01

Synes 2 MP holder fint til mobilkamera, men jeg lurer mest på om man kan ta opp video. Håper det.

Clark Nova

Brukerens avatar
medlem i 213 måneder
 

Innleggav mingebretsen » tor 01.03.2007 17:03

Enig. 2mp er mer en nok på en mobil, iværtfall til mitt forbruk. Video håper jeg også på. Bruker det sjeldent, men greit å ha den gang jeg føler for å filme noe...

Brukerens avatar
medlem i 214 måneder
 

Innleggav rstange » tor 01.03.2007 17:15

2MP er nok til de fleste familier.

Det er ikke der problemet med iPhone og stortsett alle mobiler ligger idag. Det er jo begrenset hva man får inn i en telefon av kamera teknologi. God opptikk? Ja, det spiller inn, men det gjør også en god bildebrikke. Det mangler mobiltelefoner. De færreste har også blitz, noe som nesten er ett "must" om man skal bruke kameraet "overalt". Må bare si at jeg tviler på at det blir noen fine feriebilder med ett mobil kamera, men så er jeg i mot kamera mobiler i utgangspunktet. Ser bare hvor dårlig kvalitet det er på bilder som kameratene tar med mobiltelefonen, det er jo så dårlig at bildet er jo ikke en gang artig å ha!

Finnes en del små billige kompaktkamera som er gode alternativer! ;-)
Da kan man jo heller kjøpe iPhone og erstatte mobil og iPod med den, så har man jo en "ledig" plass i lommen til ett lite kamera. Det er nå min mening. ;)

Brukerens avatar
medlem i 220 måneder
 

Innleggav mingebretsen » tor 01.03.2007 17:22

Vil da tro det er få som bruker mobil kamera til ferie bilder da :rolls eyes: Jeg bruker det når jeg kjeder meg, å får lyst til å ta noen bilder :-P Har ellers et speilrefleks jeg tar "ordentlige" bilder med. Har ikke altid plass til et speilrefleks i bokse lomme ;)

Brukerens avatar
medlem i 214 måneder
 

Innleggav Mr Mac » tor 01.03.2007 17:23

Gjertsen skrev:autofokus må de få inn der!

Så sant så sant. Det er ett fett for meg om det er 2 eller 3 MP, men det må være autofokus. Hvis ikke er det ikke noe vits.

Brukerens avatar
medlem i 221 måneder
 

Innleggav clark nova » tor 01.03.2007 20:08

Jeg planlegger å filme endel med iPhone. Nå bruker jeg film funksjonen på mitt canon kamera, så inn i quicktime, så inn i iWeb, så opp på videopodcasten som jeg har med mine venner.

Drømmen er å kunne bare filme noe, så sende det rett opp på serveren fra iPhone og en ny entry på podcasten skapes.

Clark Nova

Brukerens avatar
medlem i 213 måneder
 

Forrige

Returner til iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]