iPhone = LG KE850 ?

Diskuter alt omkring Apples iPhone

Innleggav mdanielsen » fre 12.01.2007 21:34

Det virker ikke som om LG's variant har blitt lansert enda, ihvertfall har ingen spesifikasjoner blitt sluppet løs. Det spekuleres i om dette er LG's mobil som skal være et samarbeid med Prada.

Så vi får vente å se da, farlig like :)

Brukerens avatar
medlem i 222 måneder
 

Innleggav Polymorph » fre 12.01.2007 21:38

Jeg syns det der blir litt som å si at Macbook Pro ligner alt for mye på en av Acer's laptops... (om det var Acer som hadde alluminium).

Jeg kommer ikke til å kjøpe iPhone pga. hvordan den ser ut, men hvordan den kan brukes.

Dog, hadde den sett ut som en gamperæv hadde jeg kanskje ikke køpt den...

Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Innleggav noilivap » fre 12.01.2007 21:40

mingebretsen skrev:OT iforhold til overskrift, men... til kajac, har lest her at det kommer tredje parts programmer, bare det er begrenset. (har ikke lest hele saken, men tror bare det var rykte basert på noe steve har sagt).

det står rett og slett at apple bestemmer og eller lager programmene som skal inn på iphonen, så vi får bare se hva ^^

Brukerens avatar
medlem i 209 måneder
 

Innleggav NyZeta » fre 19.01.2007 14:30

synes egentlig LGen var finere jeg. Apple sin var for stor for min smak.
Tror uansett ikke jeg kommer til å kjøpe en slik telefon før jeg vet at batteritiden er der den skal være. Apple "lover" 5 timer taletid og 16 timer musikktid. Noe som i mine ører høres veldig ut som ca 240 timer standbytid ved unormalt gode forhold. Så i praksis holder telefonen ut 2,5 dager når batteriet er relativt nytt. Og siden denne skjermen har så fantastisk kontrast og superduper lysstyrke, er jeg redd for at lading omtrent en gang til dagen blir tilfellet etter noen måneders bruk. Uff uff.

Brukerens avatar
medlem i 234 måneder
 

Innleggav kaada » fre 19.01.2007 14:50

Det som i allefall er bra, er at det er nå to firma som tror på denne måten og organisere en mobiltelefon på ;)

Uansett så så jeg bildene av LGtelefonen en god stund før iPhone ble lansert.

Brukerens avatar
medlem i 222 måneder
 

Innleggav wigen » fre 19.01.2007 15:15

Hva med denne da?
http://gizmodo.com/gadgets/smartphones/ ... 229243.php

Denne artikkelen publiserte Gizmodo 7. november:
http://www.gizmodo.com/gadgets/smartpho ... 213016.php

Er en del likheter!
medlem i 223 måneder
 

Forrige

Returner til iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron