iPhone = LG KE850 ?

Diskuter alt omkring Apples iPhone

iPhone = LG KE850 ?

Innleggav mdanielsen » fre 12.01.2007 19:36

Hmm..

Dette sier meg enten at Apple har blitt litt for mye inspirert:
http://www.engadget.com/2007/01/11/ipho ... d-at-birth

- Men ettersom iPhone har vært under utvikling i mange år skal man jo ikke se seg bort ifra at LG har fått sett litt for mye før alle andre. .?

Diskuter! :)

Brukerens avatar
medlem i 221 måneder
 

Innleggav orjanmen » fre 12.01.2007 19:39

uansett: Hvem var finest?

iPhone!

Brukerens avatar
medlem i 209 måneder
 

Innleggav Wolfgang » fre 12.01.2007 19:41

Ut ifra det jeg veit, så kan det like godt være Apple som har latt seg inspirere av LG som om at det skulle vøre LG som har latt seg inspirere av Apple

Brukerens avatar
medlem i 233 måneder
 

Innleggav mingebretsen » fre 12.01.2007 19:42

Jada, iPhone har vært under utvikling i mange år. Men ble litt "skuffet" over at den lignet så mye :-P Men uansett, iPhone ser klart best ut.

Brukerens avatar
medlem i 213 måneder
 

Innleggav xenimus86 » fre 12.01.2007 19:47

iphone er ikke så "unik" som de sier. Navnet er tatt fra før av, og nå viser det seg jammen meg at mobilen også er laget før.. haha..

men skal ha en iphone uansett! seff. shiiiid jeg elsker den allerede. drømmer om den.
medlem i 228 måneder
 

Innleggav kajac » fre 12.01.2007 19:49

Den LG telefonen var stilig, men iPhone var bedre.

Men hvis LG telefonen lar deg installere 3. parts programvare på den, er den et førstevalg iforhold til iPhone.

Brukerens avatar
medlem i 209 måneder
 

Innleggav Bringsverd » fre 12.01.2007 19:50

De så utrolig lik ut, men nå har jo iPhone den fordelen med at den kjører OS X.
medlem i 213 måneder
 

Innleggav mingebretsen » fre 12.01.2007 19:53

Kajac, vil du virkelig ha lgn om den kan innstalere 3.parts programvare? Den har garantert langt fra så bra interface (om det er det det heter). Kan jo legge til at jeg også skal kjøpe den iphonen, usikker på om jeg skal vente til 2.gen, men kommer nok til å kjøpe i august :rolls eyes: :-P

Brukerens avatar
medlem i 213 måneder
 

Innleggav quadra800 » fre 12.01.2007 19:55

iPhone ser klart mye bedre ut. ;)
Hva er pris- og specforskjellene på de to?

Brukerens avatar
medlem i 214 måneder
 

Innleggav kajac » fre 12.01.2007 19:58

mingebretsen skrev:Kajac, vil du virkelig ha lgn om den kan innstalere 3.parts programvare? Den har garantert langt fra så bra interface (om det er det det heter). Kan jo legge til at jeg også skal kjøpe den iphonen, usikker på om jeg skal vente til 2.gen, men kommer nok til å kjøpe i august :rolls eyes: :-P


Ja, det er sant. eller en annen mobil.
Trenger en ny snart uansett.
Hvis jeg skal kjøpe en iPhone (noe jeg virkelig vil) vil jeg at den skal kunne erstatte min iPaq PDA, og hvis ikke man kan installere 3rd parts programmer på iPhone, kan den ikke erstatte PDA en min heller.

Brukerens avatar
medlem i 209 måneder
 

Innleggav mingebretsen » fre 12.01.2007 20:01

OT iforhold til overskrift, men... til kajac, har lest her at det kommer tredje parts programmer, bare det er begrenset. (har ikke lest hele saken, men tror bare det var rykte basert på noe steve har sagt).

Brukerens avatar
medlem i 213 måneder
 

Innleggav audunr » fre 12.01.2007 20:02

Saken fra Engadget er fra 15. desember. Tror ikke iPhone så veldig annerledes ut da enn den gjør nå, så er kanskje usannsynlig at Apple har blitt direkte inspirert av LG.

Spørsmålet er vel hvem som har fått patentert hva, og om patentene er verdt noe om det skulle komme til rettsak.

Sier jo litt om hvor mye oppmerksomhet Apple får, har aldri hørt om denne telefonen før nå (ETTER iPhone), og den så jo faktisk ganske snasen ut!

MVH Audun
medlem i 232 måneder
 

Innleggav Arne-Daniel » fre 12.01.2007 20:13

Banner i kjerka her, men synes LGen ser enda lekrere ut i formen (sett bort fra materialvalget altså)! Jeg tipper iPhonen om 2-3 generasjoner har mye "skarpere" kanter enn den har nå. Se for eksempel på hvordan iPoden har utviklet seg (gått fra mer rund i kantene til mer firkantet).

MEN: Apple har SELVFØLGELIG det lekreste brukergrensersnittet. ALLTID! :D
medlem i 225 måneder
 

Innleggav hansi » fre 12.01.2007 20:14

begge er sorte, har stor skjerm og ingen knapper. :rolls eyes:

absolutt plagiat fra Apples side... :-P

Brukerens avatar
medlem i 239 måneder
 

Innleggav Grape » fre 12.01.2007 20:16

Kjenner jeg LG rett så har modellen deres batteritid som varer maks en dag :rolls eyes:
LG har mange modeller med stilig design, men batteriene duger ikke.

De lignet veldig på hverandre, men iPhone all the way likevel.

Brukerens avatar
medlem i 223 måneder
 

Neste

Returner til iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere



cron