Får ikke sikkerhetskopiert iPhone pga ødelagt skjerm

Diskuter iTunes for Windows

Får ikke sikkerhetskopiert iPhone pga ødelagt skjerm

Innleggav iMaia » tir 12.02.2013 17:25

Ja, overskriften forklarer vel det meste. Touchskjermen på min iphone 4 fungerer ikke lengre, så jeg har kjøpt en ny og vil sikkerhetskopiere den gamle inn på itunes, for å beholde kontakter og notater og slikt. Men når jeg kobler til iphonen til pcen, så kommer bare denne meldingen opp i itunes:
"itunes kunne ikke sikkerhetskopiere Iphone-enheten fordi den er låst med en kode. Du må oppgi koden på iphone-enheten før den kan sikkerhetskopieres."

Men det kan jeg jo ikke gjøre når skjermen ikke funker... Jeg har søkt og søkt på nettet etter en løsning, men virker ikke som det er noen... Kan noen hjelpe?
medlem i 190 måneder
 

Re: Får ikke sikkerhetskopiert iPhone pga ødelagt skjerm

Innleggav meblik » tir 12.02.2013 17:42

Hva om du gjenoppretter den nye fra sikkerhetskopi fra iCloud da? Usikker på om d lar seg gjøre, men tror d skal gå.... :rolls eyes:
medlem i 180 måneder
 

Re: Får ikke sikkerhetskopiert iPhone pga ødelagt skjerm

Innleggav iMaia » tir 12.02.2013 18:03

Har ikke brukt iCloud før, så får det ikke helt til... Og iCloud sier at jeg må aktivere iCloud-innstillingene eller noe på iphonen... Og det kan jeg jo heller ikke gjøre :/
medlem i 190 måneder
 

Re: Får ikke sikkerhetskopiert iPhone pga ødelagt skjerm

Innleggav MichaelSe » tir 12.02.2013 18:29

Et riktig dilemma.

Jeg ville prøvd iBackupBot og se om du har mer hell med dette programmet, eller om det også krever at kodelåsen deaktiveres.

http://www.icopybot.com/itunes-backup-manager.htm

Brukerens avatar
medlem i 158 måneder
 

Re: Får ikke sikkerhetskopiert iPhone pga ødelagt skjerm

Innleggav iMaia » tir 12.02.2013 19:24

^ Takk! Bruker du dette programmet? Jeg skjønner det ikke helt... :''> Når jeg bruker det, så komme det bare opp en gammel sikkerhetskopi jeg tok for et år siden, og jeg vil jo gjerne ta en ny. Men skjønner ikke hvordan det lar seg gjøre i det programmet? Jeg får det ikke til :(
medlem i 190 måneder
 


Returner til iTunes Windows



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere



cron