sanger kjøpt hos Itunes, kan jeg laste dem ned pånytt?

Diskuter iTunes for Windows

sanger kjøpt hos Itunes, kan jeg laste dem ned pånytt?

Innleggav annelise81 » fre 16.11.2012 1:08

Har greid å slette alle kjøpte itunessanger på pc`n min. På "kjøpt" lista som jeg får opp når jeg logger meg inn på ituneskontoen min hos Apple så ser jeg en liste over alle mine tidligere kjøp, MEN hvordan i all verden kan jeg få lastet dem ned på nytt?

Dette burde jo gå, da varen (sangene) jo er betalt og burde kunne lastes ned på nytt til samme pc som sist.

Stusser litt på om dette kanskje ikke er så enkelt (evt ikke mulig) fordi da ville jo alle gjort dette ved problemer, istedenfor å lese side opp og side ned hos itunes-support om hvordan man kan finne igjen sanger.

Kan noen hjelpe? Jeg har testet det meste fra itunes-hjelp sidene. Problemet er at jeg har kjøpt sanger, men slettet dem. Vil laste dem ned på nytt! :)
medlem i 136 måneder
 

Re: sanger kjøpt hos Itunes, kan jeg laste dem ned pånytt?

Innleggav Dykkeren » fre 16.11.2012 8:55

Hei og velkommen til forumet.
Forumreglene sier at du skal søke før du spør, mange tråder på dette her.


Du kan vanligvis ikke laste ned på nytt. Du har jo selv slettet (kastet) låtene. Det går jo ikke å kaste en cd med musikk og så gå tilbake til butikken hvor du kjøpte cd´en og få ny.

Jeg mistet all musikk og tok da kontakt med Apple, de fikset det så jeg fikk ned alt igjen. Dette var ved bytte av Mac.
medlem i 205 måneder
 


Returner til iTunes Windows



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron