Datamaskinautoriseriger

Diskuter iTunes for Windows

Datamaskinautoriseriger

Innleggav texsas » man 17.09.2012 14:38

Hei ,la itunes mappen inn på en ekstern hardisk.og det fungerte bra, men så lastet jeg inn itunes 10,7 da fungerte det dårlig etterpå. Får opp på skjermen : Det oppsto en feil under lagrig av autoririseringsinformsjon på maskinen
Prøv å utføre en reprasjoninstallering av itunes fra legg til fjern prorammer kontrollpanelet.
Det fungerte ikke , så kom det smarte, jeg gikk inn på itunes konto og fjernet *Datamaskinautoriseringer * Nå står det 0 datamaskiner er godkjent for å spille av innhold som kjøpes med denne apple id-en.Så nå ser jeg ikke min ipod classic 160gb full av musikk mere på itunes , ser Ipaden men får beskjed.
Maskinen er ikke lenger autorisert for programmer som er instalert påiPad-enheten
vil du autorisere denne maskinen for objekter som er kjøpt på iTunes store.
Trykker Autoriser da kommer :: Det oppsto en feil under lagrig av autoririseringsinformsjon på maskinen
Prøv å utføre en reprasjoninstallering av itunes fra legg til fjern prorammer kontrollpanelet.
Hva gjør jeg nå :)
medlem i 175 måneder
 

Re: Datamaskinautoriseriger

Innleggav texsas » man 08.10.2012 19:10

Svarer selv. Måtte få hjelp i fra apple kundeservice , fjernet itunes fra maskinen . Datamaskin/C/Programdata/Apple computer/ (SC info) fjernet .la alt inn på nytt,hadde katalogisert 16500 sanger som jeg måtte legge inn på nytt, blir vel ferdig engang ;)
medlem i 175 måneder
 


Returner til iTunes Windows



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]