Backup av itunes

Diskuter iTunes for Windows

Backup av itunes

Innleggav TheNittah » tir 24.07.2012 23:32

Heisann. Jeg har et itunes bibliotek med godt over 5000 sanger, som er en samling jeg ikke vil miste. Jeg har tatt backup av den, siden pc-en har fått bluescreen flere ganger, og det er bare et tidsspørsmål før den ikke virker mer. Det som er, er at jeg har all musikken på iphonen min, og det jeg lurer på er: Hvis itunes-en skulle slutte å virke, kan jeg da koble iphonen til en annen pc/mac som har itunes, og få all musikken fra iphonen inn på pc/mac-en? er dette mulig?

Takk for svar allerede
medlem i 150 måneder
 

Re: Backup av itunes

Innleggav Herman1 » ons 25.07.2012 4:09

Det skal gå fint å overføre musikken fra iPod/iPad/iPhone inn til en maskin, som om det var en ekstern harddisk. Oppskriften finner du på Apples sine supportsider.

http://www.apple.com/no/support/itunes/

Hilsen

Brukerens avatar
medlem i 203 måneder
 

Re: Backup av itunes

Innleggav vikingbear » ons 25.07.2012 9:35

Jeg vil absolutt anbefale deg å ha kopi av alle musikkfilene dine på et sikkert sted, helst en ekstern harddisk.
Det er enkelt å overføre musikk du har kjøpt i iTunesStore fra en iPhone til et nytt iTunes bibliotek.
Det er kanskje mulig å overføre annen musikk fra iPhone til et nytt bibliotek (ny maskin), men det byr ofte på svært store problemer, og jeg er faktisk ikke sikker på om det lar seg gjøre.

Hvis du søker i ulike forum, finner du haugevis med folk som har mistet all musikken sin fordi datamaskinen har crashet og den eneste kopien de har er det som ligger på iPhone. Bare gjør noen søk i Google så ser du.

Så altså: For alt i verden sørg for å ha en backup av musikken!!!
medlem i 175 måneder
 


Returner til iTunes Windows



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron