iTunes sletter apper ved synkronisering!

Diskuter iTunes for Windows

iTunes sletter apper ved synkronisering!

Innleggav ChrPus » tir 06.03.2012 21:25

Hei, jeg har formatert pcen min, å vil gjerne synkronisere tlf på nytt, pcen er autorisert å alt skal være på plass.

Ved vanlig synkronisering gjør den som den skal, men hvis jeg huker av synkroniser programmer så får jeg spm:
Er du sikker på du vil synkroniere programmer? Alle eksiterende programmer og tilhørende data på iPhone-enheten <<Christians iPhone>> vil bli erstattet med programmer fra dette iTunes-biblioteket.

Hvis jeg trykker videre synkroniser så blir alle apper borte. å dette er apper som er kjøpt i appstore.

Hva gjør jeg med problemet mitt? Jeg har mista alt en gang, nå har jeg fått ny tlf å jeg får ikke programmene mine over. bare mld, kontakter, notater og bruker innstillingene mine. rimelig frustrert nå :/
medlem i 145 måneder
 

Re: iTunes sletter apper ved synkronisering!

Innleggav Wavelength » tir 06.03.2012 21:36

Høyreklikk på telefonen i iTunes og klikk på "Overfør kjøp".

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 177 måneder
 

Re: iTunes sletter apper ved synkronisering!

Innleggav ChrPus » tir 06.03.2012 22:21

Greit nok det, men nå har jeg den nye fona som jeg fikk i dag, jeg vil jo ha den makan som den forrige. Før så synkroniserte jeg den "gamle" deretter satte jeg i den nye å tok gjennopprett fra siste sikkerhets kopi, å da blei den helt makan, alle apper lå i sine mapper, spill var avslutta der jeg avslutta dem.

Får det ikke til lenger...

Det jeg mener meg gamle å nye tlf, er at jeg har hatt en del feil på telefonene mine, så i løpet av det siste halvåret så er jeg nå på min 5. telefon som apple har valgt å bytte ut. jeg fikk tlf nr 6 idag.
medlem i 145 måneder
 


Returner til iTunes Windows



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]