Itunes match

Diskuter iTunes for Windows

Itunes match

Innleggav steinidar » man 14.11.2011 21:56

Er det noen her som har fått prøvd itunes match, lasta ned itunes 10.5.1 men jeg har ikke nok dollar på redeem kontoen.

Brukerens avatar
medlem i 170 måneder
 

Itunes match

Innleggav krokan » man 14.11.2011 22:53

Hjelper ikke å ha penger på iTunes-kontoen, man må tydeligvis ha egne gavekort for Match.

Brukerens avatar
medlem i 192 måneder
 

Re: Itunes match

Innleggav steinidar » man 14.11.2011 23:18

Vist det er tilfelle passer det bra at jeg flyr til new york på lørdag:)

Brukerens avatar
medlem i 170 måneder
 

Re: Itunes match

Innleggav aidendad » man 14.11.2011 23:52

Tror dessverre ikke at det er mulig, da dette er en abb. Tjeneste. Da krever iTunes at du har et amerikansk visa kort. Har prøvd en del virtual visa, men eneste tjenesten jeg ha fått til å virke i iTunes er det man kan få på usunlocked.com. Pr nå er jeg en lykkelig bruker av iTunes match. :-)
medlem i 183 måneder
 

Re: Itunes match

Innleggav lapskaus » tir 15.11.2011 12:30

aidendad: Hvilken av usunlocked.com's tjenester brukte du for iTunes Match?
Website requires a US billing address? - US Unlocked Card?
medlem i 197 måneder
 

Re: Itunes match

Innleggav aidendad » tir 15.11.2011 13:44

Du er selvsagt nødt til å ha amerikansk itunes konto, har du det, er det bare å sign up, på usunlocked.com. Da får du opprettet en amerikansk adresse ala jetcarrier. Når kontoen er opprettet kan du bestille et virtuelt visa. Bare følg instruksjonene. Det tar ca 4 dager å få opprettet kortet. Har ikke hatt noen problemer med de. Fungerer som det skal.
medlem i 183 måneder
 

Re: Itunes match

Innleggav KasperKillingmoe » tir 15.11.2011 19:03

aidendad skrev:Du er selvsagt nødt til å ha amerikansk itunes konto, har du det, er det bare å sign up, på usunlocked.com. Da får du opprettet en amerikansk adresse ala jetcarrier. Når kontoen er opprettet kan du bestille et virtuelt visa. Bare følg instruksjonene. Det tar ca 4 dager å få opprettet kortet. Har ikke hatt noen problemer med de. Fungerer som det skal.

Hvor mye koster dette da?

Og for hvor lenge varer det?

Belastes det norske kortet automatisk når det amerikanske brukes?

Takk for svar!

Brukerens avatar
medlem i 168 måneder
 

Re: Itunes match

Innleggav bolsi » tir 15.11.2011 21:55

Hei, har et par spørsmål når det kommer til iTunes Match. Vil iCloud automatisk hive alle sangene mine (bare med bedre kvalitet) inn på iphonen min og erstatte de som allerede ligger der fra før?

I så fall, må disse sangene streames slik at 3G blir tatt i bruk vær gang jeg skal spille musikk fra iPhonen?

Brukerens avatar
medlem i 192 måneder
 

Re: Itunes match

Innleggav KasperKillingmoe » tir 15.11.2011 22:10

bolsi skrev:Hei, har et par spørsmål når det kommer til iTunes Match. Vil iCloud automatisk hive alle sangene mine (bare med bedre kvalitet) inn på iphonen min og erstatte de som allerede ligger der fra før?

I så fall, må disse sangene streames slik at 3G blir tatt i bruk vær gang jeg skal spille musikk fra iPhonen?

Les denne:
http://forums.macrumors.com/showpost.ph ... stcount=58

Brukerens avatar
medlem i 168 måneder
 

Re: Itunes match

Innleggav Chiang Mai 1963 » tor 17.11.2011 20:15

bolsi skrev:Hei, har et par spørsmål når det kommer til iTunes Match. Vil iCloud automatisk hive alle sangene mine (bare med bedre kvalitet) inn på iphonen min og erstatte de som allerede ligger der fra før?

I så fall, må disse sangene streames slik at 3G blir tatt i bruk vær gang jeg skal spille musikk fra iPhonen?

Det som er meningen, er jo at du skal laste ned musikken du vil ha på iPhonen din til telefonen. Du skal ikke streame den. Forskjellen fra nå er at musikken automatisk vil bli tilgjengelig for dine andre enheter også, f.eks PC/Mac.

Brukerens avatar
medlem i 187 måneder
 

Re: Itunes match

Innleggav trondrm » søn 20.11.2011 11:48

Ta kontakt med @urphotos4less på twitter. Hun selger gift cards for iTunes. Har kjøpt fra henne i flere år. Nå selger hun også prepaid visa kort som kan benyttes under signup til iTunes Match. Hun tok $10 i fortjeneste for visa-kortet, men det er en engangssum.

Kortet må være tilknyttet kontoen under registrering, men deretter kan du ta det vekk igjen hvis du vil.

Hun er pålitelig og kan anbefales.

Brukerens avatar
medlem i 222 måneder
 

Re: Itunes match

Innleggav abarth » tor 24.11.2011 23:30

aidendad skrev:Du er selvsagt nødt til å ha amerikansk itunes konto, har du det, er det bare å sign up, på usunlocked.com. Da får du opprettet en amerikansk adresse ala jetcarrier. Når kontoen er opprettet kan du bestille et virtuelt visa. Bare følg instruksjonene. Det tar ca 4 dager å få opprettet kortet. Har ikke hatt noen problemer med de. Fungerer som det skal.


US iTuneskonto Check!
Usunlockedkonto Check!
Virituellt VISA Check!

Likevel får jeg feilmelding når jeg forsøker å starte iTunes Match
"Your credit card information does not match your bank`s records. Please enter a US credit card and matching billing address."
Har forsøkt addressen fra usunlocked men uten hell. Kan du komme med litt flere detaljerte opplysninger om hvordan man må gjøre for å komme i gang? Du har jo klart det tydeligvis :-!

Brukerens avatar
medlem i 195 måneder
 

Re: Itunes match

Innleggav KlodrikMcKr » søn 18.12.2011 12:56

Hvis jeg skaffer meg iTunes Match, kan jeg da opprette et nytt iTunes bibliotek på en ekstern harddisk for så å laste ned hele biblioteket i høyere kvalitet der som ikke forsvinner når abonetet er over?

Brukerens avatar
medlem i 167 måneder
 

Re: Itunes match

Innleggav Leikvin » søn 18.12.2011 16:18

abarth skrev:Har forsøkt addressen fra usunlocked men uten hell. Kan du komme med litt flere detaljerte opplysninger om hvordan man må gjøre for å komme i gang? Du har jo klart det tydeligvis :-!


Bilde

Printscreen fra min Itunes.

Funker fint hos meg med virtuelt mastercard og US-unlock som amerikansk postadresse.

VH
medlem i 164 måneder
 


Returner til iTunes Windows



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]