Noen synkroniserings- og backupspørsmål

Diskuter iTunes for Windows

Noen synkroniserings- og backupspørsmål

Innleggav Svupp » tir 08.11.2011 14:37

I morgen får jeg iphonen min, og jeg er ny bruker med iphone.
Jeg har ipad som er synkronisert og sikkerhetskopiert i itunes.

Nå har jeg aldri hatt flere enheter registrert i itunes, og lurer da på hva som skjer når jeg for første gang sikkerhetskopierer iphonen, eller synkroniserer den med itunes?

Vil den synkronisere alt innhold med det som ligger på ipadden, som jeg tidligere har synkronisert?

Jeg vil ikke synkronisere med ipadden i første omgang, for jeg vil foreløpig ikke ha det samme begge steder. Men jeg ønsker å synkronisere iphonen med pc for å kunne legge bilder og dokumenter over dit.

Så dette med backup?
Tror ikke jeg kommer til å bruke icloud med det første, og vil nok derfor kjører sikkerhetskopi i itunes. Er det mulig å legge en slik sikkerhetskopi til ekstern disk? Eller kan noen fortelle meg hvor disse filene ligger på disken, sånn at jeg kan legge dem til ekstern disk manuelt?
medlem i 151 måneder
 

Re: Noen synkroniserings- og backupspørsmål

Innleggav Wavelength » tir 08.11.2011 14:48

1. Du kan velge hva du skal synce med iTunes. Så dette er ikke noe problem.
2. Hvorfor vil du ikke bruke iCloud?

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 177 måneder
 

Re: Noen synkroniserings- og backupspørsmål

Innleggav Svupp » tir 08.11.2011 16:34

Wavelength skrev:1. Du kan velge hva du skal synce med iTunes. Så dette er ikke noe problem.
2. Hvorfor vil du ikke bruke iCloud?

er ikke så glad i å synkronisere "private ting" som notater og kalender over nettet. Og om jeg skulle synkronisere i icloud overstiger jeg fort de 5 gratis gb, og synes ikke det er så billig akkurat om jeg skal kjøpe mer plass.
medlem i 151 måneder
 


Returner til iTunes Windows



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]