Får ikke installert Itunes 10.5

Diskuter iTunes for Windows

Får ikke installert Itunes 10.5

Innleggav ilalo83 » tir 25.10.2011 12:52

Lurer på om noen av dere har fått den feilmld her

http://i55.tinypic.com/xf5h20.jpg

Jeg får ikke installert itunes i det hele tatt,veldig frustrerende og håper noen her kan hjelpe meg

Hilsen en frustrert medlem

Brukerens avatar
medlem i 153 måneder
 

Re: Får ikke installert Itunes 10.5

Innleggav MrUnderhill » tir 25.10.2011 13:21

Hadde problem med å installere 10.4 (tror jeg det var), og måtte avinnstallere den gamle iTunes versjonen før jeg installerte den nye.

Du skal normalt sett få frem alle innstillinger, bibliotek osv som du hadde tidligere selv om du avinnstallerer før en reinstallasjon. Dette ligger lagret i filer som ikke fjernes ved en avinnstallasjon.
medlem i 165 måneder
 

Re: Får ikke installert Itunes 10.5

Innleggav ilalo83 » tir 25.10.2011 13:35

Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har avinstallert og installert itunes,får samme feil hver gang,dette skjedde når jeg skulle oppdatere til 10.5 for å få inn ios5

Testet dette nå idag for ente gang,får forsatt samme feil

Brukerens avatar
medlem i 153 måneder
 

Re: Får ikke installert Itunes 10.5

Innleggav marud » fre 11.11.2011 22:59

Jeg har noe ala samme problem. Jeg får ikke installert iTunes 10.5 og har avinstallert og forsøkt masse for å installere iTunes igjen uten hell. Får beskjeden at "iTunes encountered a critical error and could not complete the install" eller noe sånt. Også at systemet ikke er modifisert. Dette er utrolig irriterende for jeg får ikke synkronisert hverken iPhone eller iPod Touch og får heller ikke installert iOS 5 :/

Brukerens avatar
medlem i 186 måneder
 

Re: Får ikke installert Itunes 10.5

Innleggav lassejoachim » ons 28.12.2011 17:13

jeg får akkurat samme feilmelding... har du funnet noen løsning ?
medlem i 165 måneder
 


Returner til iTunes Windows



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]