kan ikke slette sanger

Diskuter iTunes for Windows

kan ikke slette sanger

Innleggav matador » man 29.08.2011 15:54

Hei,

Vi har iphone 3g og 4. Jeg får ikke slette sanger som ble lagt tidligere, kan merke de men får ikke slette de. Jeg vil selv velge hva jeg vil ha inn eller bort -ikke at itunes skal synkronisere med bilioteket. Hva er feil eller valg som må krysses på?

Mens jeg prøvde meg frem og tilbake valgte jeg "manuel håndtering av musikk og video" og tros advarsel svarte jeg "ja" og alt av musikk forvant fra G3n... :( (ikke farlig da alle sangen ligger på HD fra før) men da jeg kopierte noen nye sanger inn på nytt så kunne slettes og editeres så mye jeg ville :)

Hvorfor kan jeg ikke det med iphone 4? på ipodene kan slettes (det valget er lyse grå -altså ikke tilgang til) men ellers mørke grå på de andre utstyr som kan redigeres.

tips og råd mottas med stor takk da jeg ikke vil bruke tid på å laste sanger igjen :(
medlem i 151 måneder
 

Re: kan ikke slette sanger

Innleggav PeterIpodTouch » man 29.08.2011 20:27

I iOS 5 kan du slette sanger manuel på selve enheten ;-)

Brukerens avatar
medlem i 162 måneder
 

Re: kan ikke slette sanger

Innleggav matador » tir 30.08.2011 10:32

PeterIpodTouch skrev:I iOS 5 kan du slette sanger manuel på selve enheten ;-)


hva må jeg gjøre for å få ios5 på 3g og 4 iphone? :-D


NB!! **løst**
installerte http://www.copytrans.net/downloadtrial.php CopiTrans Suite og kunne ordne alle filene som det passet meg :)

Ellers har blandet wav og komprimerte filer og fungerte 100% også -borset fra større kvalitet uten komprimering, skal prøve i bilen på ipod interfacen 8-)
medlem i 151 måneder
 

Re: kan ikke slette sanger

Innleggav MacLet » ons 23.11.2011 20:30

SÅ hvis jeg vi slette alle sangene på enheten så må jeg sitte å swipe over hver og en og trykke slett?

Brukerens avatar
medlem i 189 måneder
 

Re: kan ikke slette sanger

Innleggav Chiang Mai 1963 » ons 23.11.2011 20:33

iOS 5 støttes ikke av iPhone 3G. På 4 kan du koble den til iTunes, velge enheten og søke etter oppdatering. SÅ skjer vel det meste av seg selv.

Har du sjekket at du har satt opp mobilene til manuell handtering av musikk i iTunes?

Brukerens avatar
medlem i 186 måneder
 

Re: kan ikke slette sanger

Innleggav MacLet » ons 23.11.2011 20:41

Haha doh! Tusen takk!

Brukerens avatar
medlem i 189 måneder
 


Returner til iTunes Windows



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]