iTunes slettet av seg selv? For annen gang..

Diskuter iTunes for Windows

iTunes slettet av seg selv? For annen gang..

Innleggav Grrr » ons 24.08.2011 12:20

Når jeg forsøker å gå inn i iTunes på min PC (vista) - hvilken som helst vei - får jeg opp følgende beskjed:

"Problem med snarvei
Elementet iTunes.exe som denne snarveien refererer til, er blitt endret eller flyttet slik at denne snarveien ikke lenger virker som den skal.

Vil du slette denne snarveien? Ja Nei"

Når jeg så går inn i C:Programfiler/iTunes hvor den ligger, er mappen iTunes tom???????

Har jeg et virus som gjør dette? Den virket for 4 dager siden, da jeg var innom iTunes en liten tur. Da synkroniserte jeg iPhonen også. Alt så normalt ut, bortsett fra at mange av spillelistene mine er slettet fra forrige gang dette sjedde: i juli i år. Det er imidlertid lenge siden jeg har lyttet til musikk fra pc'n.

Forrige gang svarte jeg "ja" på å slette snarveiene og la til slutt inn iTunes på nytt. Et par spillelister kom opp igjen sammen med den nyinnlastede iTunes, men de fleste var borte. Heldigvis har jeg mesteparten av musikken lagret på en ekstern harddisk, men har jo brukt masse tid på å lage spillelistene, da!

Er det noen andre som har fått denne meldingen?
medlem i 170 måneder
 

Re: iTunes slettet av seg selv? For annen gang..

Innleggav PeterIpodTouch » ons 24.08.2011 21:50

Hvis du går inn på min musikk, også iTunes, hvis det er masse filer der, sånn som itunes library.itl så er det bare til å reinnstallere iTunes. for den filen der inneholder informasjon om itunes biblioteket ditt++ Sjekk også at du har all musikken din, og alle appsene dine++

Brukerens avatar
medlem i 163 måneder
 


Returner til iTunes Windows



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]