Hvit skjerm i iTunes

Diskuter iTunes for Windows

Hvit skjerm i iTunes

Innleggav SputniQ » tir 16.08.2011 9:31

Det har dukket opp et problem i iTunes jeg ikke har vært borte i tidligere.

Alt ser ut til å fungere som normalt, både med iPad tilkoblet og i frakoblet modus. Problemet er bare at når jeg skal gå til Butikk -> iTunes Store, så er siden helt hvit, ingen ting kommer frem. Det samme skjer om jeg forsøker å gå til Ping. Det loader ca 50% for så å kun vise en hvit skjerm.

Noen som har vært borte i dette problemet, eller har en ide om hva det kan være?

Brukerens avatar
medlem i 189 måneder
 

Re: Hvit skjerm i iTunes

Innleggav PeterIpodTouch » tir 16.08.2011 14:52

Litt dumt svar, men..
Har du den koblet til internett? :-P

Brukerens avatar
medlem i 163 måneder
 

Re: Hvit skjerm i iTunes

Innleggav SputniQ » tir 16.08.2011 15:48

Jada, og nettet fungerer som det skal på alle andre ting.
Og testet iTunes på andre maskiner og det fungerer.

Dette er forbanna irriterende. :-/

Brukerens avatar
medlem i 189 måneder
 

Re: Hvit skjerm i iTunes

Innleggav Keoghan » ons 24.08.2011 17:27

Jeg har aldri opplevd det at skjermen blir hvit. Men jeg opplever noe annet veldig irriterende rett som det er.

Av og til når jeg vil se filmsnutter i iTunes, står den bare og tenker. Må som regel restarte maskinen. Det har skjedd ganske ofte den siste mnd, etter at jeg oppgraderte til siste versjon og Apple lanserte sitt nye operativsystem. Syns det er rart, og jeg har så lite peiling på tekniske ting, så når det skjer får jeg helt noia. (Er jo litt avhengig av programmet) Hjalp heller ikke å avinnstallere og deretter reinnstallere.

Noen som vet hvorfor den er plutselig er blitt sånn? Det gjør meg gal og jeg er på nippet til å gjøre ting jeg ikke burde mot meg selv.

Takknemlig for svar!

P.S Alle andre nettsider og programmer fungerer som det skal.
medlem i 154 måneder
 


Returner til iTunes Windows



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron