ITunes godtar ikke lenger jetcarrier?

Diskuter iTunes for Windows

ITunes godtar ikke lenger jetcarrier?

Innleggav ottobre » lør 14.05.2011 15:19

Har tidligere opprettet en amerikansk itunes-konto ved hjelp av en jetcarrier-adresse.

Når jeg skal kjøpe (har penger på konto fra amerikanske gavekort), så får jeg følgende melding:

"Incorrect address - A valid address is necessary to purchase. Click on Billing Info to go to the address page and correct your address."

Deretter kan jeg skrive passord og komme til en side med betalingsinformasjon. Tidligere har jeg bare valgt "none" der, og latt jetcarrier-adressen stå - men nå går ikke det lenger - og jeg får bare opp feilmeldingen på nytt.

Hva nå?
medlem i 155 måneder
 

Re: ITunes godtar ikke lenger jetcarrier?

Innleggav DeeWox » lør 14.05.2011 18:31

Bytt addresse. Søk på Google maps og finn ei helt tilfeldig ei. Eit tips er å finne ei i California. Der har dei ingen skatt på iTunes kjøpa.
medlem i 190 måneder
 

Re: ITunes godtar ikke lenger jetcarrier?

Innleggav ottobre » lør 14.05.2011 18:57

Det er sikkert en mulighet. Men det føles ikke så bra. Jetcarrier var jo i det minste "min" adresse - om enn bare symbolsk...
medlem i 155 måneder
 

Re: ITunes godtar ikke lenger jetcarrier?

Innleggav DeeWox » lør 14.05.2011 21:34

"Føles ikke bra"? Du har jo brutt EULAen til iTunes uansett sidan du ikkje er innanfor USA sine 50 statar. Viss det ikkje føles bra, anbefalar eg deg å slutte å bruke den Amerikanske iTunes Store.

"The Service is available to you only in the United States, its territories, and possessions. You agree not to use or attempt to use the Service from outside these locations. Apple may use technologies to verify your compliance."

http://www.apple.com/legal/itunes/us/terms.html#SERVICE
medlem i 190 måneder
 

Re: ITunes godtar ikke lenger jetcarrier?

Innleggav ottobre » man 16.05.2011 20:26

Det er jo spørsmål hvor langt man vil dra det. Utgangspunktet er jo å i alle fall få betalt for varene, i stedet for å falle for gratisfristelsene på nett. Så det er et steg til i feil retning, om jeg må dikte opp en falsk adresse.
medlem i 155 måneder
 

Re: ITunes godtar ikke lenger jetcarrier?

Innleggav Shaman1981 » man 16.05.2011 20:53

Samme problemet her, skjedde for et par dager siden. Har ikke sett noen andre raporter på det på nettet. Hjelper heller ikke å bytte addresse.

Jeg brueker unblock-us.com dns...

Brukerens avatar
medlem i 195 måneder
 


Returner til iTunes Windows



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]