flytting av enkeltsanger til ekstern harddisk

Diskuter iTunes for Windows

flytting av enkeltsanger til ekstern harddisk

Innleggav Penelope » lør 19.03.2011 22:47

Hei

Jeg har flyttet iTunes-biblioteket til ekstern harddisk.
I etterkant har jeg importert noen CDer. Første gang (i går) la denne CDen seg korrekt på den nye plasseringen av Media-mappen på den eksterne hard-disken.
I dag la jeg til noen nye CDer og i etterkant viste deg seg at disse ble lagret på C.
Kanskje kan det skyldes at den eksterne hard-disken ikke har vært tilkoblet hele tiden, uvisst av hvilken grunn (Jeg vet at den var tilkoblet før jeg åpnet iTunes).

Spørsmålet er - hvordan får jeg flyttet disse nyimporterte CDene til den eksterne hardddisken? Hvis jeg setter i gang å konsolidere biblioteket, virker det som det blir lagt nye kopier av alt. Jeg startet denne prosessen, men avbrøt den, da også programmene på iphone ble kopiert på nytt til den eksterne hard-disken.

Takk for innspill.
medlem i 157 måneder
 

Re: flytting av enkeltsanger til ekstern harddisk

Innleggav HEFJELLS » søn 20.03.2011 5:16

Bare så det er sagt. Har ikke brukt pc siden windows xp. Hva med å slette de cdene som er lagt "feil" og legge em inn på nytt på rett plass. Eller koble til ekstern hdd og åpne denne. Finn mappene på pcen med cdene du skal overføre. Merk dem og trekk dem over til ekstern hdd og legg dem i rette mappen. Du kan også gjøre det på den tyngste måten. Slett allt på ekstern hdd og overfør allt på nytt. Det forutsetter at de nyeste cdene ligger på rett plass. Håper dette var til hjelp. Lykke til.
medlem i 164 måneder
 


Returner til iTunes Windows



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron