Problemer med oppretting av US konto i iTunes

Diskuter iTunes for Windows

Problemer med oppretting av US konto i iTunes

Innleggav devzrulz » fre 31.12.2010 10:23

Hei..

Prøver å opprette en amerikansk konto i iTunes for å kunne kjøpe filmer bl.a.
Har fulgt oppskriftene som ligger bl.a. her i forumet ved å opprette konto hos JetCarrier og deretter kjøpt gavekort fra Skeets.
Prøvde så å opprette konto i iTunes men etter å ha fyllt ut hele skjemaet, med "none" på betaling, fyllt inn gavekortkoden, lagt inn JetCarrier-adressen og det amerikanske telefonnummeret, en ny mailadresse som ikke er brukt før..

Får kun opp en melding (øverst i det samme vinduet) som sier "Please contact iTunes support to complete your transaction."

Søkte litt rundt for å prøve å komme rundt detta, blant annet oppretta jeg en ny konto JetCarrier med et nytt navn (har det sånn at jeg tilfeldigvis har en "Ø" i fornavnet, og dobbelt etternavn med bindestrek mellom, noe dissa amerikanera kanskje ikke skjønner så mye av, trøbla hvertfall med å bestille flybilletter med sånne parametre i navnet..), og enda en ny e-postadresse, og prøvde på nytt i iTunes, men får opp den samme feilmeldinga.
Gjorde enda et forsøk, der jeg bare la inn en "jalla" gateadresse (oversatte min egen til engelsk..) og lot som om det var i Beverly Hills, CA, 90210..
Men neida, fikk nøyaktig det samme problemet igjen..

Er det noen som har vært borti noe lignende? Og eventuelt veit hvordan man kommer seg forbi det?
Lurer på om det kan være noe galt med gavekortkoden, men jeg kjøpte et $25-kort, fikk da et på $15 og et på $10, men får samme melding med begge kodene.
Og, ja, jeg har prøvd alle mulige varianter av telefonnumre, både de som fulgte med JetCarrier-kontoene, 012-3456789, mitt eget i us-versjon etc.
Har også prøvd forskjellige varianter av navn og adresse, ref instruks fra JetCarrier, både navnet som navn, og JetCarrier inkl. siffer som "navn".
Alltid samma resultat..

Help, please.. :-(
medlem i 159 måneder
 

Returner til iTunes Windows



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]