iTunes-problemer - bibliotek/alt slettet av seg selv?

Diskuter iTunes for Windows

iTunes-problemer - bibliotek/alt slettet av seg selv?

Innleggav Neonking » fre 03.12.2010 15:46

Jeg startet akkurat iTunes og filene mine var plutselig borte. Alt er nullstilt. Biblioteket og alt er borte. Jeg var jo innom i går - da virket det! Hvordan får jeg alt back to normal? :S
Biblioteket er liksom bare borte?
Jeg har ikke slettet biblioteket eller noe. De iTunesfilene som jeg finner på PC'en nå, er sist redigert 6.11... :S

Virker som om alle filer som har med iTunes å gjøre, har blitt slettet/har forsvunnet fra og med 6.11 til i dag. Jeg har ikke gjort det, så det må være noe iTunes-greier.
Kjører Windows 7. Alle harddisker er som før problemet oppstod.
Beklager dårlig skrevet innlegg, er litt stressa.

Papirkurven inneholdt noen iTunes-filer som jeg ikke har slettet, men deriblant lå det ikke noe Bibliotek.

kan selvfølgelig hente inn iTunesfila fra 6.11., men den er jo helt utdatert, og jeg kommer til å miste alt jeg har på iPoden og iPaden nå om jeg synkroniserer...

Kort og godt: iTunes har "tømt" seg selv, eller blitt "tømt" av noe annet på PC.

Edit: Alle iTunesfilene, som er lagret etter 6.11., har blitt slettet helt fra systemet. Det er ingenting der. Kun gamle filer fra 6.11.10. Jeg vet ikke hvordan de har blitt slettet. Det har ikke blitt gjort manuelt av noen.
medlem i 162 måneder
 

iTunes-problemer - bibliotek/alt slettet av seg selv?

Innleggav Neonking » søn 05.12.2010 17:36

Problemet er ikke løst enda. :(
Noen som kan hjelpe meg?

BUMP
medlem i 162 måneder
 


Returner til iTunes Windows



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]