iTunes fryser og data vil ikke skru seg av

Diskuter iTunes for Windows

iTunes fryser og data vil ikke skru seg av

Innleggav Joker » fre 12.11.2010 19:32

Jeg trenger litt hjelp med men kusine sin PC + iPod Classic
Hun har en HP som kjører Windows 7 64-bit. Og iPod Classic 80GB
Problemet er det at når vi kobler iPoden til PCen og iPoden begynner å synkronisere så fryser iTunes. Selv om vi velger å avslutte iTunes i "task manager" så skjer ingenting. iTunes blir ståene åpen og når vi sprøver å avslutte windows klarer den ikke å avslutte, derfor må vi bruke "svenske metoden".

Det ser ut som problemet skjer når den skal synkronisere. Selv om vi velger manuel håndtering av musikk så vil den altid prøve å synkronisere seg i det vi kobler den til. Derfor får vi ikke lagt til ny musikk på iPoden uten å måtte formatere den på en Mac og så legge over musikken igjen.

Er det noen som kan hjelpe oss med å fikse problemet?

Brukerens avatar
medlem i 182 måneder
 

itunes låser seg!

Innleggav brOr » ons 17.11.2010 22:15

jeg har ikke brukt iTunes mye. Men nå når jeg har fått meg iphone, å skal lage musikk mapper å slikt så låser iTunes seg hvær gang!

må inn i oppgavebehandlingen for å få det lagt ned.

kan noen forklare hvorfor å eventuelt er det kansje noen som kan løse dette?
medlem i 161 måneder
 

Re: itunes låser seg!

Innleggav gvalstad » ons 17.11.2010 22:56

Lagt inn nyeste itunes?
medlem i 190 måneder
 

Re: itunes låser seg!

Innleggav brOr » tor 18.11.2010 20:12

ja.
får det ikke til å fungere i det hele tatt
medlem i 161 måneder
 

Re: itunes låser seg!

Innleggav isid » fre 01.04.2011 14:52

Jeg har samme problem med itunes.
Som oftest starter jeg det og og går rett inn på programmer for å se etter oppdateringer. Da pleier det som oftest å låse seg.
Dette begynte før forrige oppdatering og har fortsatt etter den nye.
Lastet ned 10.2.1 nylig og har fremdeles problemet.
Ville vært fint om noen hadde forslag til hva som er galt. Kan legge til at når programmet er lukket ned og startet opp igjen så virker det fint.

Geir
medlem i 167 måneder
 

Re: itunes låser seg!

Innleggav R-V » man 25.04.2011 21:26

Nå har ikke jeg helt de samme sykdomssymptonene som dere beskriver, men hver gang iTunes fryser hos meg (ved sync/sikkerhetskopiering) hjelper det å avinstallere quicktime og installere det på nytt. Hvorfor dette hjelper vet jeg ikke, men det virker som at feilen hos meg ligger her i quicktime. Kan være verdt et forsøk for dere også...?
medlem i 177 måneder
 


Returner til iTunes Windows



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]