1xkonto 1xiPhone 1xiPad - 2xpc

Diskuter iTunes for Windows

1xkonto 1xiPhone 1xiPad - 2xpc

Innleggav Dreuf » ons 17.11.2010 11:56

Som overskriften sier, jeg har 1stk konto, 1stk iPhone og 1stk iPad som jeg syncer mot 2 pc'er...

Når jeg kjøper f.eks ett program på iPad'en, kommer hjem og syncer så sletter den en haug med programmer...
Noen ganger har jeg f.eks kjøpt ett app via iTunes på jobben og syncet mot jobb-pc'en. Alt er ok, kommer hjem.. og vips det er borte.
Tenker da at det ikke er noe problem og prøver å synce mot jobben neste dag, så får jeg opp dette: Cut the rope ble ikke innstallert pga at programsignaturen er ugyldig. Og Zinio ble ikke innstallert med feilkode 0xE8008001.

Hva er det jeg gjør feil? og ikke minst, hvordan får jeg reinstallert Cut the rope uten å betale for det en tur til?

P.S: hverken padda eller mobilen er jailbreaket.
medlem i 162 måneder
 

Re: 1xkonto 1xiPhone 1xiPad - 2xpc

Innleggav fors1 » ons 17.11.2010 12:22

Du kan bare synkronisere fra et itunes bibliotek, selv om maskinene er koblet til samme konto.

Velg deg en maskin som du vil synkronisere fra, den andre maskinen kan du synkronisere til (men ikke fra). Når du kobler til maskinen som ikke er synkroniseringsmaskinen, trykker du "transfer purchases" fra fil menyen. Sånn sett vil alle enhetene til enhver tid ha det samme utvalget.

Brukerens avatar
medlem i 226 måneder
 

Re: 1xkonto 1xiPhone 1xiPad - 2xpc

Innleggav Dreuf » ons 17.11.2010 13:08

Nydelig, takk for hjelpen.
medlem i 162 måneder
 


Returner til iTunes Windows



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]