redd for å miste musikk, apps osv

Diskuter iTunes for Windows

redd for å miste musikk, apps osv

Innleggav missis_v » ons 10.11.2010 1:46

jeg ble frastjålet pc og backup. har nå en ny pc som jeg innstallerte itunes på. men når jeg koblet til iphone til pc fikk jeg beskjed at om jeg syncer så forsvinner musikk, apps osv fra iphone slik d er nå. hvordan skal jeg kunne ordne det slik at jeg ikke mister apps,er og musikk jeg allerede har på iphone? noen er betalt for i itunes store. veldig frustrerende dette her. har så mye på iphonen som jeg har betalt masse penger for. håper på hjelp fra dere
medlem i 188 måneder
 

Re: redd for å miste musikk, apps osv

Innleggav nbgoldin » ons 10.11.2010 8:48

Alt du har kjøpt i iTunes music store lagres på Apple I.D kontoen din, men alt annet vil forsvinne hvis du sync'er den med en ny PC/Mac.
Så hvis du logger inn på den nye macen så vil den spørre deg om du vil overføre alle kjøp - eller noe liknende - til det nye biblioteket :-)

Brukerens avatar
medlem i 198 måneder
 

Re: redd for å miste musikk, apps osv

Innleggav matre » ons 10.11.2010 9:57

Du knytter din nye maskin til iTunes ved å logge inn på din iTunes konto. Opp til fem maskiner kan være knyttet til samme konto. Din frastjålede maskin vil ta opp en av disse du bør derfor bryte den koblingen. Har ikke itunes foran meg, men det er et valg som heter "de-autorize all", eller noe slikt, som bryter koblingen. Logg så på igjen på din nye maskin og du skal ha tilgang til alle kjøp.
medlem i 163 måneder
 

Re: redd for å miste musikk, apps osv

Innleggav MrUnderhill » ons 10.11.2010 11:03

Når du kobler iPhone til den nye PCen, så høyreklikk på iPhone i iTunes og velg "Transfer Purchases".

Da blir alle Apps, musikk og andre ting du har kjøpt via iTunes overført til den nye PCen. Når det er ferdig kan du sette opp synkronisering mellom iPhone og den nye PCen.

Tror mapper med Apps på iPhone blir borte, så det må du sette opp på nytt.


Hvis du har ting du har kjøpt men ikke har på iPhone, så kan du kjøpe det på nytt i iTunes. ITunes vil da huske at du har kjøpt det tidligere, og du får lastet det ned gratis.

Du kan også forsøke menyvalget Store -> Check for available downloads. Det kan hende dette vil laste ned alt du har kjøpt men som ikke ligger på den nye PCen.
medlem i 165 måneder
 

Re: redd for å miste musikk, apps osv

Innleggav missis_v » ons 10.11.2010 14:06

Tusen takk for svar :) ble litt redd der ja... musikk jeg ikke har betalt på itunes har jeg på cd,er så d går greit :) var d jeg har kjøpt å betalt for jeg var redd jeg har mistet... ååå nå ble jeg lettet :) thanks :-)
medlem i 188 måneder
 


Returner til iTunes Windows



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]