iTunes etter jailbreak *LØST*

Diskuter iTunes for Windows

iTunes etter jailbreak *LØST*

Innleggav ageNine » man 11.10.2010 22:12

La ut denne tråden under iPhone, ettersom jeg regnet med at det er iPhonen det var noe problem med, men tråden ble slettet. Forstår at emnet egner seg under denne kategorien.


Jeg har jailbreaket iPhone 3GS 4.1 med limera1n.
Alt har funket fint på iTunes, men etter jailbreaken får jeg en feilmelding når jeg kobler meg til iTunes:

"iTunes kan ikke lese innholdet på iPhone-enheten. Gå til Oversikt-fanen i iPhone-innstillinger, og klikk på Gjenopprett for å gjenopprette fabrikkinnstillinger på denne iPhone-enheten."

Har prøvd å søke, men er ikke så lett når jeg ikke har en error kode å søke på. Noen som har opplevd dette før? Er det noe jeg kan laste ned fra Cydia som løser dette, eller? Jeg er ikke kjent med jailbreak.
Derfor jeg har sittet i mange timer å lest på pakkene jeg har lastet ned. Gjort det nøye og ordentlig og har ikke lyst til å "gjennopprette-for-så-å-jailbreake-igjen" og miste alle de timene jeg har brukt på innstillingene. Med mindre noen har et forslag..

EDIT:

Fant noe om det, men det var mange som hadde andre problemer i slengen som at de ikke fikk gjenopprettet den. Jeg har ikke tørt å gjenopprette før jeg har fått bekreftet at det er siste løsningen.

EDIT:

Når jeg tenker meg om en gang til, så skjer det nok ikke at jeg gjenoppretter. Får jo ikke sikkerhetskopiert siden den ikke vil gjenkjennes i iTunes og det er dessverre uaktuelt for meg å miste alle programmene og spillene jeg har lagring på. :-!

LØSNING:

Jeg velger å skrive løsningen i tilfellet andre googler eller har det samme problemet her inne.

Hvis du får samme feilmelding som jeg fikk, etter en jailbreak for eksempel, gå å last ned et program som heter "iPhone Explorer".
Avslutt iTunes og Installer iPhone Explorer. Koble til iPhonen din, bare bla igjennom mappene til du finner en fil som heter "iTunesDB". Slett iTunesDB filen og avslutt iPhone Explorer. Start iTunes på vanlig måte og voila, da funker det.

Der sparte du deg akkurat for en masse slit med gjenoppretting, jailbreak og alt.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 164 måneder
 

Returner til iTunes Windows



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]