iPhone vises ikke i iTunes

Diskuter iTunes for Windows

iPhone vises ikke i iTunes

Innleggav Johnohol » tor 07.10.2010 20:26

For kort tid siden ble iTunes oppgradert med siste versjon. (10.0.1) og når eg nå kobler min iPhone 3G til PC vises ikke telefonen lenger i iTunes.

Telefonen er umodifisert med OS4.1 og maskinen er Win7 32bits

Har forsøkt re-boot av både PC og telefon uten hell og fjernet drivere for så å reparere iTunes. Er eneste løsning å fjerne iTunes for så å installere iTunes igjen? (Har lite lyst til dette da det er mye arbeid å få alt på plass igjen)

Noen som kjenner problemet eller vet om en fiks??

Brukerens avatar
medlem i 186 måneder
 

Re: iPhone vises ikke i iTunes

Innleggav svenanders » tor 07.10.2010 22:53

Du vil ikke miste biblioteket ditt om du reinstallerer iTunes. Det er bare selve programmet som blir reinstallert.

Brukerens avatar
medlem i 181 måneder
 

Re: iPhone vises ikke i iTunes

Innleggav erland » tor 07.10.2010 22:57

Finner du Apple Mobile Device USB Driver i Devices and Printers ?

Hvis du gjør det, høyreklikk på den og velg Properties
Hardware --> Properties --> Change settings
Driver --> Update Driver --> Browse my computer for driver software

Skriv inn: C:\Program Files\Common Files\Apple og trykk Next

Hvis du har norsk språk må du skrive Programfiler istedet for Program Files
medlem i 174 måneder
 

Re: iPhone vises ikke i iTunes

Innleggav Pussig » ons 13.10.2010 10:09

Samme problem her, jeg ser Iphone disken. Det er ingen devicedriver feil.(Tilsynelatende i hvertfall) Bruker win7 x64 ..funker fint på annen maskin. What the f...!? tips til erland hjelper ikke btw..

Andre gode tips?

Oppdatering:
Sjekk disse servicene og at de kjører:

"Apple Mobile Device" Skal være automatisk startet
"Ipod-tjeneste" skal være manuell, dras i gang av Itunes, men skader ikke å hjelpe den litt! :-o

Start begge disse om de ikke går og evt lukk og restart itunes.. Da dukket hvertfall Iphonen opp i Itunes hos meg...
medlem i 189 måneder
 

Re: iPhone vises ikke i iTunes

Innleggav Johnohol » lør 20.11.2010 15:24

svenanders skrev:Du vil ikke miste biblioteket ditt om du reinstallerer iTunes. Det er bare selve programmet som blir reinstallert.


Takker for informasjonen. Det ble til slutt at eg måtte fjerne iTunes og installere det på nytt. Fikk en serie feilmeldinger angående QuickTime som eg også måtte fjerne, men fikk programmene på plass igjen.

iTunes brukte ca. 5 minutt på å finne iPhonen som nå kan igjen synkroniseres. iTunes fryser helt inntil telefonen dukker opp, men det virker hvertfall.

Brukerens avatar
medlem i 186 måneder
 

Re: iPhone vises ikke i iTunes

Innleggav Camillaelen » ons 08.06.2011 22:38

Hei,
Jeg drar litt liv i denne diskusjonen igjen.
Jeg sliter med min Iphone 3 som skal kobles opp mot Itunes for Vista.

Jeg har fulgt alle oppskriftene til apple, men like herlig går det ikke. Apple Mobile Device vil ikke starte når jeg ønsker å starte den i Tjenester. Jeg får beskjed om at den starter, men så blir avsluttet da den ikke er i bruk av andre tjenester eller programmer.

Noen som vet hvordan jeg løser dette? Jeg har det travelt, bytter mobilleverandør om 1 uke og da mister jeg alt av kontakter.

Takk for hjelpen!
Camilla
medlem i 154 måneder
 


Returner til iTunes Windows



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]