3 små problemer...

Diskuter iTunes for Windows

3 små problemer...

Innleggav Blånn » man 23.08.2010 0:30

Jeg er ikke helt stø på dette ennå, og lurer på noen kan hjelpe meg litt.

1. Jeg har kjøpt et par bøker og CDer fra iphonen, og når jeg vil synkronisere med PCen så får jeg beskjed om at jeg må overføre dette først (altså "overfør kjøp fra iPhone). Men det får jeg ikke gjort, for det er ikke mer plass i en eller annen mappe som heter Felles i C. Men jeg har flere harddisker, hvordan kan jeg få iTunes til å lagre dette et annet sted enn i akkurat denne mappen?

2. Jeg har fremdeles ikke klart å oppdatere telefonen min med ios 4 eller hva det nå er. Hver gang jeg prøver så får jeg beskjed om at "det oppsto et problem med nedlastingen av programvaren for iPhone enheten. Nettverksforbindelsen ble tidsavbrutt. Kontroller at nettverksforbindelsen er aktiv, eller prøv igjen senere." Vel, jeg har prøvd noe sånt som 10 ganger de siste månedene men fått samme melding hver gang. Jeg har avinnstallert iTunes og installert på nytt. Jeg har gjort det samme på begge PCene mine uten at det nytter. Det er ikke noe galt med internettforbindelsen, den er oppe og går hele tiden. Hva i alle dager gjør jeg galt?

3. Jeg har kjøpt en lydbok på iTunes (på iPhonen), men noe gikk galt med nedlastingen tydligvis. Når jeg prøver å høre på lydboken så stopper den midt i en setning og fortsetter et helt annet sted i boken. På samme sted hver gang jeg prøver å høre på boken. Jeg har jo betalt penger for den, men hvordan kan jeg laste den ned på nytt uten å betale på nytt? Jeg kan selvsagt ikke se denne lydboken i iTunes på PCen, for da kommer jeg opp i problem nr 1 igjen. Den blir ikke lastet ned til PCen fordi det ikke er plass.

Jeg har virkelig prøvd å løse disse problemene flere ganger i løpet av sommeren uten å lykkes. Begynner å få iTunes langt oppi halsen allerede. Håper noen her inne kan hjelpe meg.
medlem i 164 måneder
 

Re: 3 små problemer...

Innleggav Morder269 » man 23.08.2010 8:44

Enten noe galt med iTunes eller iPhone, prøv å laste inn iTunes på nytt
http://www.apple.com/no/itunes/
medlem i 165 måneder
 

Re: 3 små problemer...

Innleggav rocambole » man 23.08.2010 9:06

Hei. Skal prøve å svare etter beste evne på spm. 2 & 3:
2: Har du prøvd "Restore"? Det vil sansynligvis hjelpe
3: På kvitteringen du har fått fra iTunes er det en link til "Report a problem". jeg har brukt denne når det har vært problemer med filer/filmer/lydbøker jeg har lastet ned. Apple Support har da gjort filen tilgjengelig for nedlastin på hytt, og alt har funket utmerket.

Brukerens avatar
medlem i 193 måneder
 

Re: 3 små problemer...

Innleggav Soft » man 23.08.2010 9:25

Jeg tror det er ett enkelt problem å fikse :-)
Om du ikke har plass til det du har kjøpt på mobilen, ved kopiering til PC, har du nok ikke plass til evt. nedlastinger av ios heller, ""det oppsto et problem med nedlastingen av programvaren for iPhone enheten."

Du må nok frigjøre en GB eller så på C partisjonen, tror ikke du får til å "peke" på noen andre partisjoner for itunes

Brukerens avatar
medlem i 205 måneder
 

Re: 3 små problemer...

Innleggav Blånn » man 23.08.2010 9:28

Morder269: Jeg har allerede avinnstallert og reinstallert iTunes. På begge PCene. Derfor har jeg vel egentlig konkludert med at iPhonen er problemet her og ikke iTunes. Hva gjør jeg da? Går tilbake til butikken og klager? Er ikke heeelt overbevist om at de tyggegummityggende lørdagshjelpene på Expert kan hjelpe meg noe særlig.

rocambole: Hva mener du med restore? Telefonen? Mister jeg ikke alt som er på den da?
Og takk for tips om å gå inn på kvitteringen fra iTunes. Det skal jeg prøve.

Soft: Ok, da er det hjem og rydde plass på C i kveld. Takk for tips!
medlem i 164 måneder
 


Returner til iTunes Windows



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]