0.23 $ i lommeboken.

Diskuter iTunes for Windows

0.23 $ i lommeboken.

Innleggav Sylux » lør 21.08.2010 0:01

Har 0,23 dollar igjen i lommeboken min etter at jeg reedema et gavekort fra usa. Aner ikke hvordan jeg klarte det og aner heller ikke hvordan bruke dem opp. Er veldig irriterende med 0.23 siden jeg ikke kan bytte itunes land.
medlem i 163 måneder
 

Re: 0.23 $ i lommeboken.

Innleggav Castle » lør 21.08.2010 0:21

And?
medlem i 175 måneder
 

Re: 0.23 $ i lommeboken.

Innleggav crazysteppy » lør 21.08.2010 1:07

Og poenget med denne tråden var...? Vil du at noen skal kjøpe nytt redeem-kort til deg? Fylle på kontoen din? Bare få ut litt frustrasjon?:p

Nei, NÅ vet jeg det! Du vil ha kortopplysningene til en av oss her inne, så du kan handle så mye du vil på app-store:-D
medlem i 188 måneder
 

Re: 0.23 $ i lommeboken.

Innleggav Hiro Nakamura » lør 21.08.2010 2:36

@dere to som har svart hittil: søplehuer!

Om dere hadde tenkt litt kunne dere kanskje gjettet at trådstarter ønsket input på en løsning i stedet for idiotiske tilbakemeldinger. Til og litt sympati kunne dere sluppet unna med!

@trådstarter: Usikker på om det går, men hva med å adde et kredittkort og deretter kjøpe en app?
medlem i 194 måneder
 

Re: 0.23 $ i lommeboken.

Innleggav nicco » lør 21.08.2010 2:39

For all del, kan ikke la 1.50 kr gå ubrukt...
medlem i 172 måneder
 

Re: 0.23 $ i lommeboken.

Innleggav Sylux » lør 21.08.2010 16:54

Hiro Nakamura skrev:@dere to som har svart hittil: søplehuer!

Om dere hadde tenkt litt kunne dere kanskje gjettet at trådstarter ønsket input på en løsning i stedet for idiotiske tilbakemeldinger. Til og litt sympati kunne dere sluppet unna med!

@trådstarter: Usikker på om det går, men hva med å adde et kredittkort og deretter kjøpe en app?


Takk for svar skal prøve det!

Til dere over: Er redd for å miste appsene mine, musikken min, filmene mine osv. er derfor jeg ikke lager en ny en.
medlem i 163 måneder
 

Re: 0.23 $ i lommeboken.

Innleggav MrUnderhill » lør 21.08.2010 18:01

Itunes på En PC / MAC kan autoriseres mot flere itunes kontoer.

Apps, filmer, osv blir liggende i samme bibliotek og kan synces mot iphone / iPad uavhengig av hvilken konto de ble kjøpt fra. Jeg kjøper filmer og bøker fra en USA konto, og Apps fra min norske konto, og tenker ikke på hvilken konto de er kjøpt fra når jeg syncer.
medlem i 165 måneder
 

Re: 0.23 $ i lommeboken.

Innleggav Nafoni » lør 21.08.2010 18:04

Ser du på Purchase History ser du at det har kommet noen små ekstra kostnader (tax) i tillegg til den egentlige applikasjon-prisen. Det er nok slik du har klart det.

Brukerens avatar
medlem i 177 måneder
 


Returner til iTunes Windows



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]