Ringetoner kjøpt i iTunes Store legger seg i feil mappe

Diskuter iTunes for Windows

Re: Ringetoner kjøpt i iTunes Store legger seg i feil mappe

Innleggav HenrikWL » man 16.08.2010 11:51

Ahh... Fant dem, tror jeg. Søkte i iTunes på «ringtones» og fikk opp en hel haug i fra Hahaas Comedy Ringtones.

Det ser ut som om dette rett og slett bare er generelle album med ringetoner, og ikke noe som er laget for iPhone. Ser noen av dem er merket med «Text alert», og det kan man som kjent ikke bytte på iPhone.

Hvorfor det ikke fungerer å endre filendelse vet jeg ikke, men det kan ha noe med måten pakkene selges på - altså som frittstående samlinger og ikke spesielt laget for iPhone.

Brukerens avatar
medlem i 180 måneder
 

Re: Ringetoner kjøpt i iTunes Store legger seg i feil mappe

Innleggav neitakk » man 16.08.2010 12:07

Det var oppklarende. Snodig at ingen har belyst problemet tidligere. :-P

Brukerens avatar
medlem i 164 måneder
 

Re: Ringetoner kjøpt i iTunes Store legger seg i feil mappe

Innleggav neitakk » tir 17.08.2010 21:19

Fikk kun et standardsvar fra Apple, og ingen forklaring. To linker til sider som ikke hjelper det spor. Jeg har nyeste software for iTunes og iPhone, men ingen muligheter til å få ringetonene over der de skal. På info kan man velge kategori for filen, og alle kategorier utenom ringetoner er oppført. Dette er veldig skuffende...

Thanks for contacting iTunes Support to let me know you need some help. I understand that you download some ringtone apps but are having difficulties using them. I can imagine you must be concerned, but there's no need to worry. My name is Mathew and I'll be more than happy to take care of you today.

Before we go any further, I wanted to apologize for the delay in getting back to you. This month has been busier than expected due to all the new and exciting things happening at Apple, so I haven't been able to reply to you until now. I really appreciate your patience up to this point and if there's anything I can do to make up for the trouble, please let me know.

I'm sorry to hear that the application you recently purchased is not functioning as expected. The steps outlined in this article resolve many common issues:

Troubleshooting applications purchased from the App Store
http://support.apple.com/kb/TS1702

Please note that Audio Sparx is the best resource for information about "Ringtones 360" and "Ringtones: 100 Awesome Ringtones V.2". Therefore, I recommend you contact Audio Sparx directly. Please visit:

http://www.audiosparx.com/RingtoneVoodoo

Thank you for understanding, Mister X. I hope that you continue to enjoy using the iTunes Store. Please let me know if there are any other issues giving you a hard time. I'll be happy to do what I can.

Regards,

Mathew
iTunes Store Customer Support


Denne gikk det fint å få inn. Åpner den, og den legger seg i ringetoner. http://audiko.net/my?add&ring=243481&type=iphone
Men de filene jeg lastet ned (og døpte om til m4r) legger seg ikke dit. Står "Type: Ringtone" på begge filer. Begge er under 30 sek. lange. Fatter ikke dette...

Brukerens avatar
medlem i 164 måneder
 

Re: Ringetoner kjøpt i iTunes Store legger seg i feil mappe

Innleggav Fylte Bomber » tir 17.08.2010 21:53

Hvem programvare har din pc/mac?
medlem i 176 måneder
 

Re: Ringetoner kjøpt i iTunes Store legger seg i feil mappe

Innleggav HenrikWL » ons 18.08.2010 8:54

Jeg tror at det Apple-representanten mente var at det er Audio Sparx som har lagt ut det ringetonealbumet for salg gjennom iTunes, og at det derfor mest sannsynligvis er de som kan hjelpe deg. For alt vi vet så kan det være at de har aktivt har forhindret dette ringetonealbumet fra å brukes på iPhone - kanskje de selger noe helt egne greier til iPhone. Poenget er at det er de som vet. ;)

Kontakt dem her eller sjekk om denne FAQ-oppføringen kanskje kan belyse saken.

Brukerens avatar
medlem i 180 måneder
 

Re: Ringetoner kjøpt i iTunes Store legger seg i feil mappe

Innleggav dundee » ons 18.08.2010 10:12

Det er en veldig enkel løsning for dette. Hvilken "mappe" objektene du har i iTunes havner i styres av Medietype. For å endre medietype viser du info og går på arkfanen "Valg", der kan du blant annet velge medietype.

Denne er også grei til andre formål. F.eks. har jeg lastet ned alle parodisangene fra Bye og Rønning show. Disse legger seg som podcasts, men jeg endret medietype til musikk da jeg heller ville spille dem med andre sanger. Også import av lydbøker fra (mp3)CD kan legges på riktig sted med dette valget.
medlem i 175 måneder
 

Forrige

Returner til iTunes Windows



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron