Itunes virker ikke!

Diskuter iTunes for Windows

Itunes virker ikke!

Innleggav Anniie » man 12.07.2010 15:51

Jeg trenger hjelp før jeg blir gal her. Får ikke åpnet iTunes lenger, får bare beskjed om at "iTunes har et problem og må lukkes. Vi beklager det inntrufne." Det skjedde rett etter jeg oppdaterte iTunes for noen dager siden. Er ganske frustrerende, siden jeg akkurat har kjøpt masse musikk jeg ikke har fått overført til iPoden enda.
Jeg har prøvd og avinstallere for og installere på nytt, men det funker ikke. Har prøvd og lest her, og googla for å finne løsninger. Men ingenting. Noen som vet hva som kan være problemet?? :)
medlem i 164 måneder
 

Re: Itunes virker ikke!

Innleggav guss1 » man 12.07.2010 17:14

Hadde samme problem selv ved siste oppdatering av iTunes - valgte å laste ned herfra :

http://ifon1.no/iphone/nedlastinger.html

- og da funket alt :-)

Brukerens avatar
medlem i 188 måneder
 

Re: Itunes virker ikke!

Innleggav Fraglen1 » man 12.07.2010 17:33

Jeg hadde samme problem tidligere idag, og la inn ett innlegg her på forumet. Fikk ikke noe svar, men fant en løsning. Jeg sletta alt av filer som tilhørte Itunes (avinstalerte ikke bare selve programmet), og etter at alt av filer som tilhørte Itunes var borte, pc'en var restarta og itunes var lasta ned på ny, så fungerte alt...
medlem i 164 måneder
 

Re: Itunes virker ikke!

Innleggav Anniie » man 12.07.2010 17:49

Ok, takk da skal jeg prøve på det! :-) Men var fortsatt sangene dine på itunes når du lasta det ned på nytt? Redd alt skal forsvinne jeg, siden jeg ikke har fått alt over på iPoden!
medlem i 164 måneder
 

Re: Itunes virker ikke!

Innleggav Roon » man 12.07.2010 18:02

Kjøpene dine følger vel din iTunes konto om jeg ikke tar feil.

Brukerens avatar
medlem i 178 måneder
 

Re: Itunes virker ikke!

Innleggav Anniie » man 12.07.2010 18:03

Satse på det da! Da får jeg teste ut litt her!:)
medlem i 164 måneder
 

Re: Itunes virker ikke!

Innleggav yeah86 » man 12.07.2010 18:33

Greit å huske på at om du sletter sangene/filmene/appsene dine, får du som utgangspunkt ikke anledning til å laste de ned på nytt. Apple lar deg kanskje få lov til å laste det ned på nytt igjen, men du kan ikke være helt sikker.
medlem i 175 måneder
 

Re: Itunes virker ikke!

Innleggav Anniie » man 12.07.2010 21:19

Fikk det endelig til å funke nå! :-)
medlem i 164 måneder
 


Returner til iTunes Windows



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]