SyncServer og MDCrashReportTool har sluttet å virke

Diskuter iTunes for Windows

SyncServer og MDCrashReportTool har sluttet å virke

Innleggav jonasrogne » tor 17.06.2010 10:40

Disse (to separate, en for hvert program) feilmeldingene får jeg opp når jeg kobler iPhone til PC og starter iTunes.

Så kommer "MobileDeviceHelper har sluttet å virke" litt etterpå.

"Itunes kunne ikke laste inn dataklasseinformasjon fra Sync Services. Koble til på nytt, eller prøv igjen senere" følger deretter.

"MobileBackup har sluttet å virke"

"iTunes kunne ikke sikkerhetskopiere iPhone-enheten <<jonas iPhone>> fordi sikkerhetskopieringen mislyktes."

Alle meldingsvinduene har kun "avslutt program" eller "OK" som alternativ

(Til slutt står det faktisk "iPhone-synkroniseringen er fullført. OK å koble fra." i det lysegule sevice-vinduet i iTunes....)

Er det noen som vet hva alt dette skyldes, eller i det minste kan forklare meg hva alle disse programmene er? Jeg HAR googlet litt rundt, uten engang å finne ut om det er apple-(hjelpe)-programmer eller systemprogrammer i Vista....

Problemene dukket opp i forrige uke, og er der fremdeles etter oppdatering til iTunes 9.2

På forhånd takk!
medlem i 174 måneder
 

Re: SyncServer og MDCrashReportTool har sluttet å virke

Innleggav myPhone » tor 17.06.2010 10:49

Jeg hadde dette med min jailbroken iPhone 3g. Jeg fjernet iTunes helt, og la det inn på nytt, det hjalp. Oppgradering av iTunes alene hjalp ikke...

Brukerens avatar
medlem i 192 måneder
 

Re: SyncServer og MDCrashReportTool har sluttet å virke

Innleggav jonasrogne » tor 17.06.2010 11:20

Takk for tips, jeg gjorde dette, men akkurat de samme feilene dukker opp...

Noen som har andre forslag/peiling på hva disse programmene er?

(Tlf er ikke JB)
medlem i 174 måneder
 

Re: SyncServer og MDCrashReportTool har sluttet å virke

Innleggav myPhone » tor 17.06.2010 12:55

Syncserver er programmet som koordinerer synkroniseringen mellom telefonen og maskinen, men du skjønte vel kanskje såpass fra navnet.

Andre ting du kan prøve er å slå av og på telefonen, om du ikke hadde prøvd det enda..

Prøv å hoppe over sikkerhetskopieringen, og se om resten funker..

Brukerens avatar
medlem i 192 måneder
 


Returner til iTunes Windows



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere