Oversikt over kjøpte apps

Diskuter iTunes for Windows

Oversikt over kjøpte apps

Innleggav JayCamino » ons 13.01.2010 2:32

Finnes det en mulighet til å få en oversikt over hvilke apps jeg har kjøpt på AppStore, og synce disse til iPhone? Jeg har kjøpt en del apps, men har ikke oversikt over hva jeg har kjøpt. Jeg vet man kan legger over de man har på iPhone nå, men jeg har restore ett par ganger, så har ikke de programmene jeg hadde før osv.

Brukerens avatar
medlem i 181 måneder
 

Re: Oversikt over kjøpte apps

Innleggav elo_ » ons 13.01.2010 12:12

I iTunes etter at du har logget deg inn i iTunes Store så går du til Butikk > Vis kontoen min > Purchase history. Da får du opp en liste med alt du har lastet ned.
medlem i 174 måneder
 

Re: Oversikt over kjøpte apps

Innleggav JayCamino » ons 13.01.2010 20:26

Takk, det hjalp litt. Men det jeg eeeegentlig er ute etter er en mulighet til å få alle de programmene til iTunes, sånn at jeg kan bare kan synce over til iPhone hvis jeg vil ha de, eller er jeg nødt til å laste ned en og en, og ta backup sånn at de ligger der?

Brukerens avatar
medlem i 181 måneder
 

Re: Oversikt over kjøpte apps

Innleggav Rider » søn 24.01.2010 12:13

Jeg skulle også likt å se en oversikt, men kun over de jeg har betalt for.
BTW; er det mulig å kopiere appene i itunes og lagre de på pc'en?
medlem i 170 måneder
 

Re: Oversikt over kjøpte apps

Innleggav turimblar » ons 18.08.2010 9:59

Er enig at det burde finnes en bedre oversikt en dette!
Ved å gå inn på App Store og kontoen og se historikken kan jo ta noen timer :-P
medlem i 227 måneder
 

Re: Oversikt over kjøpte apps

Innleggav tvilling81 » tir 24.08.2010 22:41

ja det er grusomt å finne det på den måten. pga hver historikk så er det samme apps som kommer opp for hver invoice periode som det står. har eg betalt for en apps og laster og innstallerer så sletter den for å så installere den igjen så vil det stå på alle kvitteringer på en måte. Er veldig veldig vond måte å vite hva betalbare apps du har betalt for... det jeg måtte gjøre var å se på historikken i min konto på itunes og se gjennom hver eneste invoice og skrive ned de apps som jeg har betalt for. Himla tungvint... men hvordan huleste skal vi klarer huske alle apps en har kjøpt gjennom et par år ... apple burde lagt noe bedre måte å la en vite hva en har betalt/purchased tidligere osv i selve apps store
medlem i 194 måneder
 

Re: Oversikt over kjøpte apps

Innleggav Nafoni » tir 24.08.2010 23:36

Rider: de er allerede lagret, men hvis du vil kan du kopiere alle appsene og legge de et annet sted på maskinen i tillegg. Bare høyreklikk på en app i iTunes > Vis i utforsker.
Pass på så du kopierer applikasjonene, ikke klipper ut (da blir de slettet).

Brukerens avatar
medlem i 177 måneder
 


Returner til iTunes Windows



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere