iTunes vil ikke starte =( HJELP!

Diskuter iTunes for Windows

iTunes vil ikke starte =( HJELP!

Innleggav emmaOK » tor 10.09.2009 22:11

Ok, så her er saken:
Jeg hadde rundt en time/halvannen time før jeg måtte dra på skolen (undervisning = VIKTIG) så når det sto at iTunes hadde en oppdatering tilgjenglig så tenkte jeg, ok, hvorfor ikke. Har nok av tid.
... Ja, det var feil. Kom meg ca2/3 gjennom før jeg hadde 10min på meg til å rekke trikken. Så jeg trykker på avbryt knappen på den oppdateringsboksen (vet det sikkert har et annet navn men er ikke helt teknisk anlagt så..) og venter på at det skal avbryte så jeg kan slå av maskinen, i den gode tro på at det skulle skje kjapt. Som du sikkert har skjønt så nei da... Jeg lar det gå i 5-6min før jeg (i et fitt av panikk vel og merke), bare må ta og skru av maskinen (altså ikke trykke avslutt og vente, men bare shut it all down) så jeg kan rekke trikken.
Og nå kan får jeg ikke åpnet iTunes, det kommer bare opp en boks hvor det står "iTunes har et problem og må lukkes"
Jeg prøvde å starte maskinen på nytt i den tro at det kanskje ville forbedre situasjonen, men det har det ikke. Den samme boksen har kommet opp ca5 ganger nå...
Noen som vet hva jeg skal gjøre?? er ikke fristet til å betale flere hundre, evt tusen kroner for å få fikset iTunes, men er ganske avhengig så håper på gode råd =)
Btw, ja jeg vet jeg ikke skulle tatt og bare skrudd av maskinen, men får man panikk tenker man desverre ikke alltid helt logisk...
medlem i 175 måneder
 

Re: iTunes vil ikke starte =( HJELP!

Innleggav Torjussen » tor 10.09.2009 22:31

http://www.apple.com/no/itunes/overview/
Prøv å laste ned herifra og innstaller på nytt;)

Brukerens avatar
medlem i 188 måneder
 

Re: iTunes vil ikke starte =( HJELP!

Innleggav emmaOK » tor 10.09.2009 23:01

ok, men trenger jeg da og ha tatt en full back-up av alt jeg har i iTunes før jeg installerer den?
medlem i 175 måneder
 

Re: iTunes vil ikke starte =( HJELP!

Innleggav nubbiz » tor 10.09.2009 23:08

En bør vel alltids ha en backup men du trenger ikke.

Brukerens avatar
medlem i 193 måneder
 

Re: iTunes vil ikke starte =( HJELP!

Innleggav emmaOK » tor 10.09.2009 23:12

takker for råd =) skal teste det å laste ned iTunes på nytt!
medlem i 175 måneder
 

Re: iTunes vil ikke starte =( HJELP!

Innleggav sunbjo25 » søn 18.07.2010 14:41

har AKKURAT samme problemet!

det skulle oppdateres, genius eller noe, jeg trykte jo seff ja.. men de ble aldri ferdig, så jeg bare avsluttet iTunes. men nå får jeg feilmelding hver gang jeg prøvr å åpne programmet. har avistallert og installert på nytt, men ingenting fungerer. HJELP!
medlem i 165 måneder
 


Returner til iTunes Windows



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]