Hvordan synce bilder til iPod med iTunes?

Diskuter iTunes for Windows

Hvordan synce bilder til iPod med iTunes?

Innleggav Tostoo » søn 09.03.2008 18:22

Tittelen sier alt.. Jeg lurer på hvordan jeg kan få bilder over til min iPod Touch fra iTunes?

Brukerens avatar
medlem i 193 måneder
 

Re: Hvordan synce bilder til iPod med iTunes?

Innleggav crackerjack » søn 09.03.2008 18:46

såfremt bildene dine ligger i iphoto er det bare å markere ipoden i itunes og gjøre dine valg under "bilder" fanen. "synkroniser bilder"

EDIT ser du sitter i windows forum, da ble jeg med ett mer usikker..

Brukerens avatar
medlem i 218 måneder
 

Re: Hvordan synce bilder til iPod med iTunes?

Innleggav Gaupa » søn 09.03.2008 19:04

(Hjelp til selvhjelp :))
Åpne iTunes. Velg Hjelp-menyen. Velg iTunes hjelp. Søk etter f.eks "bilder ipod". Velg emnet "Overføre bilder til iPod".

Brukerens avatar
medlem i 199 måneder
 

Re: Hvordan synce bilder til iPod med iTunes?

Innleggav abarth » søn 09.03.2008 20:31

Når du har koblet til Ipoden din klikker du på fanen "Bilder" og kan da bare huke av den mappen du vil synke med. :-D .Evt. klikk på ipod i menyen til venstre dersom du ikke ser denne fanen. Dersom du ikke vil synke alle bildene dine til ipoden lager du bare en egen mappe og kopierer de bildene du vil ha over der.

Brukerens avatar
medlem i 194 måneder
 

Re: Hvordan synce bilder til iPod med iTunes?

Innleggav Kinetic » man 23.02.2009 15:00

Jeg har et problem her;
de eneste albumene som kommer opp er "Last 12 Months" og "Last Import".. Ingen av albumene mine kommer opp i det hele tatt. Har noen opplevd det samme?

Brukerens avatar
medlem i 196 måneder
 

Re: Hvordan synce bilder til iPod med iTunes?

Innleggav musher » man 23.02.2009 15:04

Har du flyttet iPhoto-biblioteket ditt, og ikke oppdatert det i iPhoto etterpå? Kan høres ut som at du har et blankt bibliotek der...

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 230 måneder
 

Re: Hvordan synce bilder til iPod med iTunes?

Innleggav finnes » ons 05.10.2011 22:31

Mac er jo totalt ubrukelig og eller dyrt i forhold til Linux sine programmer med tanke på hurtighet og overføringer. Skjønner ikke at folk biter på det Appel agnet. Du må snart betale for å slippe en promp hvis du kjører Mac masiner. Lykke til dere som gidder !
medlem i 192 måneder
 


Returner til iTunes Windows



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron