Alternativ til iTunes?

Diskuter iTunes for Windows

Alternativ til iTunes?

Innleggav thalibra » tir 28.03.2006 20:20

Hei, jeg er windowsbruker. :(. Tingen er den at pcen min er ikke helt i form, eller kanskje det er noe gale med iTunes, ikke vet jeg. I hvert fall; først begynte itunes å tulle seg når jeg skulle overføre filer til ipoden, de ble overført, og de tok plass, men jeg fant de ikke igjen på ipoden eller på itunes når jeg lette etter dem der seinere. Nei, det er ikke feil format eller feiltagging. Så jeg bestemte meg for å gjennoprette ipoden til fabrikkinstillinger. Det gikk feiende så jeg begynte å overføre filer til den igjen, og lot det stå på over natten, neste morgen merket jeg at den hadde klikket på 1000 sanger. Siden har jeg hatt store problemer med itunes. Jeg har installert og avinstallert flere ganger, men nå nekter programmet å åpne seg, det ligger under prosesser i oppgavebehandling, men jeg får ikke lukket det ned og programmet begynner som sagt ikke å kjøre.
For å gjøre en lang historie kort: Noen som har et gratis windows alternativ til itunes når det gjelder overføring av filer til ipoden? Takk på forhånd, setter pris på raske svar, klarer meg ikke mange dagene uten ipoden :p
(Søkte og så litt rundt men fant bare programmer til mac, eller plugins til andre programmer som jeg ikke gidder laste ned :P)
har ipod 4.gen og windows XP
Takk for meg.
Edit: eh.. ja, dette var jommen feilpostet.
medlem i 229 måneder
 

Innleggav jp_tix » tir 28.03.2006 20:38

Kanskje du kan prøve denne. Ellers ville jeg prøvd å finne et Windows-forum, sikkert bedre hjelp å få der. Hvertfall for å finne ut hva som feiler maskina di.

Som nevnt før idag, synes jeg det er en dårlig løsning å bare bytte til et annet når et program klikker - da ender man opp med å aldri løse problemer med maskina, og de bare hoper seg opp...

Kan også legge til den obligatoriske: Kjøp Mac!
Så slipper du masse trøbbel.
Sist endret av jp_tix den tir 28.03.2006 20:40, endret 1 gang

Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 

Innleggav dassen » tir 28.03.2006 20:40

Ephpod og Mediamonkey. (sistnevnte gratisprogram)
Fungerer utmerket begge to, fordelen med Ephpod er at du kan dra sanger begge veier. Til iPod og Fra iPod.

Google it.

Brukerens avatar
medlem i 217 måneder
 

Innleggav kolby » tir 28.03.2006 21:05

Jeg ville heller prøve å fikse PCen istedenfor å godta at det er noe feil med den, og gå tunge omveier.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 250 måneder
 


Returner til iTunes Windows



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]