Feil i kjøpt musikkfil (Sigur Ros)

Diskuter iTunes for Windows

Feil i kjøpt musikkfil (Sigur Ros)

Innleggav Polymorph » tor 16.03.2006 18:39

Kjøpte Sigur Rós - ( ) for en uke siden, og la merke til at det var noe rart med en av sangene.

Untitled 4 stoppet sekundtellinga ved 6:53. Sangen fortsetter 2 sekunder etter.
Så stopper sangen og telleren. Plutselig hopper telleren til 7:10, stopper litt, hopper fremover, stopper litt osv. helt til sangen er over.

Har iTunes noen policy om dette som dere alt kjenner til, eller må jeg lese brukeravtalen / laste ned nevnte sang "ulovlig" for å få den fullstendig?

Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Innleggav Driveren » tor 16.03.2006 19:18

Skriv en mail ti iTunemusikstore, vedlegg sangen som fil og be dem sende en feilfri sang til bake.
JEg vet ikke hvilket forhold iTunesmusikkstore har til norsk lov siden de har adresse i London. O:-)

Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 

Innleggav Polymorph » tor 16.03.2006 19:40

Sendt post gjennom Service & Support. De påstår å ta kontakt innen 72 timer.
Lastet opp sangen via YouSendIt og la ved en link, om de skulle ha muligheten for selv å overgå DRM-en og høre på der sangen kutter.

Men altså jeg er ikke *så* smålig at jeg ikke kan unnlate med 8 kroner for en ny nedlasting av denne sangen, men likevel. Jeg liker ikke at jeg får feilnedlasting, og det er greit å se om jeg kan få lastet den ned på nytt.

Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Innleggav NuSkool » tor 16.03.2006 20:04

Jeg har lest en story om en fyr som lastet ned et album det var noe galt med. Når han klagde til Apple så ba de han vente en uke og laste ned på nytt (gratis selvfølgelig). Og da var det fikset...

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 238 måneder
 

Innleggav Driveren » tor 16.03.2006 20:54

Polymorph skrev:Sendt post gjennom Service & Support. De påstår å ta kontakt innen 72 timer.
Lastet opp sangen via YouSendIt og la ved en link, om de skulle ha muligheten for selv å overgå DRM-en og høre på der sangen kutter.

Men altså jeg er ikke *så* smålig at jeg ikke kan unnlate med 8 kroner for en ny nedlasting av denne sangen, men likevel. Jeg liker ikke at jeg får feilnedlasting, og det er greit å se om jeg kan få lastet den ned på nytt.


Det er ikke smålig å ville ha feilfrie varer. Om du betaler ti kroner for en is og den smaker pyton pga. en feil så gjør du jo butikken oppmerksom på det. O:-)

Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 


Returner til iTunes Windows



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]