iTunes i Windoze

Diskuter iTunes for Windows

iTunes

Innleggav Quagmire » man 30.01.2006 18:26

Winamp ble aldri den samme etter versjon 2. At itunes er så fryktelig ressurskrevende i windows synes jeg er å ta veldig i. winamp 5 er ikke det spor likere og den mangler i tillegg en "fungerende" databasefunksjon for å holde orden på musikken.

Brukerens avatar
medlem i 217 måneder
 

Innleggav FiliusVitae » man 30.01.2006 18:39

Selv avskyr jeg iTunes. Holdt på å få krupp da jeg oppdaget at faenskapen tok seg friheter med musikken min. Begynne å kopiere og organisere etter eget befinnende uten å spørre meg. <_<

Ikke støtter rælet de formatene jeg trenger heller. Beklageligvis har jeg ikke funnet noen alternativer som er bedre tilgjengelig for Mac. >:-o

Men til saken. Jeg har mange (tre som jeg kommer på i farten) venner som har installert iTunes på windows og blitt fra seg av begeistring. De driter i hvor musikken ligger så lenge de bare kan starte et program og spille av. :-D

Brukerens avatar
medlem i 230 måneder
 

Innleggav Zyklon » man 30.01.2006 19:04

AmaroK banker iTunes. Men det finnes vel ikke til Windows heller :-/

Edit: typo...

Brukerens avatar
medlem i 231 måneder
 

Innleggav Quagmire » man 30.01.2006 19:20

Zyklon skrev:AmaroK banker iTunes. Men det finnes vel ikke til Windows heller :-/Edit: typo...


Bruker amarok da dette er nærmeste alternativ på linux. Spilleren er god men jeg vil ikke gå lenger enn det. Så til ressursdelen. gstreamer (standard rammeverket for multimediaavspillng) stjeler det den vil av all prosessortid når den selv finner det for godt. Selv har jeg vært nødt til å bruke xine for å løse det problemet. iTunes; Installer -> it just works i god apple stil.

Brukerens avatar
medlem i 217 måneder
 

Innleggav Einstein » man 30.01.2006 19:45

iTunes i Windows har ikke samme Apple-feelingen som på en Mac, naturlig nok. Win-iTunes (WinTunes? WainTunes?) virker tyngre, men programmer er i allefall en gudegave til Windows i forhold til Windows Media Prayer.

Brukerens avatar
medlem i 230 måneder
 

Innleggav pawnboy » fre 10.03.2006 23:55

Det som irritere meg i Windows iTunes er når jeg skal åpne en film... Avspillingsvinduet åpnes alltid noen få prosent større enn "native oppløsning", så hele bildet ser pixelert ut... Jeg må høyreklikke inne i filmvinduet og velge "normal størrelse"... da ser det bra ut.

Dette problemet har jeg ikke opplevd med iTunes på mac.

Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 

Innleggav Driveren » lør 11.03.2006 0:03

Jeg bruker itunes til windows til all musik spilling til avspilling av radio og til lydbøker. Programmet fungerer utmerket, ingen problem å ha det i bakgrunnen mens jeg jobber med andre ting.
Helt ypperlig programm. O:-)

Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 

Innleggav Benjamin » lør 11.03.2006 0:12

macwerner skrev:takk så langt... min svoger har nettopp installert iTunes å sin XP boks ( etter at han fikk iPod i 40 årsgave ) og er såre fornøyd - faktisk imponert.
Flere ?


Mange, snart fem stykker som jeg kjenner går over til iTunes, etter de tok sin anual formatering. Og de er glade. De fryder seg. Winamp er noe møkk
medlem i 225 måneder
 

Forrige

Returner til iTunes Windows



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]