Har ikke noe løsning, men har selv slitt mye med det samme.
Tror det har blitt spesielt ille etter iTunes ver 12.3.1.23.
Family sharing virker ikke, eller litt sporadisk.
Familie abonnementet min kone satt opp kommer jeg overhodet ikke inn på. Eller dvs av og til på iPhone, men ikke på Mac.
Noen ganger har det løst seg midlertidig med å logge av alle iTunes kontoene. Men har hatt best resultat så lenge med å slette familie deling, og sette opp på nytt.
Seneste problemstilling jeg fikk var:
"You must be connected to the Internet in order to play Apple Music songs"
Dette er bare på Mac, mens iPad/iPhone fungerer fint.
Dette på to forskjellig Macer, med to foskjellige apple-ider. Løsningen var igjen å logge ut av iTunes med begge kontoene, og på igjen. Med det resultat at Apple Music virker, men ikke family share. Tilbake til start og slette familie medlem, og legge inn igjen....
Espensen, beklager om jeg kaprer tråden din, og har som sagt ingen løsning. Men begynner å bli rimelig frustrert nå
Eneste som har virket for meg er utallige logout av iTunes konto